اونس طلا2337.71
مظنه15,001,000
18 گرم3,462,900
ارزش سکه33,797,253
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

اگر می خواهید در سفرهای خارجی کلاه بر سرتان نگذارند این چند نکته را بخوانید

هنگامی که شما به یک سفر خارجی می روید برای آن که این سفر به بدترین سفرعمرتان تبدیل نشود باید این چند نکته ساده را بدانید.

سفر کردن به خارج از کشو همراه با تمام زیبایی هایی که دارد می تواند دردسرهای بزرگی نیز برای شما ایجاد کند. این چند نکته ساده شما را در سفرهای خارجی از اتفاقات بد ایمن می کند.

1_ اگر در یک منطقه توریستی فردی غریبه به شما نزدیک شد حواستان به وسیله هایتان باشد چرا که در اروپا و به ویژه در شهر های بزرگی مانند پاریس جیب برها به مردم نزدیک می شوند و با پرت کردن حواسشان وسیله های آن ها را می دزدند.

2_وقتی به مسافرت خارجی می روید سعی کنید از مردم محلی همان شهر بپرسید که چه رستوران هایی بهتر هستند و به همانجا بروید چرا که معمولا رستوران هایی که نزدیک به جاذبه های توریستی هستند مکان هایی شیک و در عین حال بسیار گران هستند و ممکن است غذای خوبی نیز به شما ندهند.

سفر خارجی

3_ هنگامی که می خواهید از تاکسی استفاده کنید پیش از سوار شدن مسیر خود را بر روی نقشه چک کنید تا راننده تاکسی یک مسیر ساده و نزدیک را بعد از ساعت ها چرخیدن الکی در شهر با هزینه هنگفت با شما حساب نکند.

4_ اگر در یک جای بسیار شلوغ یا بسیار خلوت فردی غریبه شما را صدا زد به هیچ عنوان نایستید و به راه رفتنتان ادامه دهید زیرا یا جیب شما را می زند و یا جنسی را به شما با قیمت بالا می فروشد.

5_اگر فردی از شما درخواست کرد تا چیزی را به صورت رایگان به شما دهد قبول نکنید زیرا ممکن است این روشی برای مجبور کردن شما باشد تا از او خرید کنید.

پاریس

6_ در سفرهای خارجی همواره یک بطری آب شخصی با خودتان به همراه داشته باشید تا مجبور نشوید هزینه زیادی را برای خریدن آب معدنی صرف کنید.

7_ اگر فردی شما را به کافه دعوت کرد، دعوت او را نپذیرید زیرا ممکن است از شما در فرصتی مناسب دزدی کند یا آن که پس از دادن سفارش های گران به طور ناگهانی کافه را ترک کند تا شما مجبور به پرداخت تمام ان سفارش ها شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد