اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شوآف عجیب مرد تاجر برایش دردسرساز شد

تاجر هندوستانی به دلیل استفاده از یک ماسک طلا مورد انتقاد کاربران در این کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا ، ماسک‌ها این روز‌ها مانند لباس به یک همراه همیشگی ما تبدیل شده اند. هر کجا که برویم از سوپرمارکت و خیابان تا وسایل حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال برخی پا را فراتر گذاشته و با ماسک‌های عجیب و غریب خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شوند، مانند یک شهروند اهل هندوستانی که با سفارش یک ماسک طلا خبرساز شده است.

این تاجر اهل منطقه ۲۴ پراگاناس در بنگال غربی در شوآفی عجیب این ماسک را که ارزشی معادل ۵۷۰ هزار روپیه دارد سفارش داده و خریداری کرده است. این ماسک توسط Chandan Das یک سازنده جواهرات که اقلام طراحی سفارشی می‌سازد در شهر باج باج هند ساخته شده است. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند این شرکت این ماسک با طلای ۱۰۸ گرمی را ظرف مدت ۱۵ روز برای این تاجر آماده کرد. تاجر در جشن دورگا پوجا در کلکته در یک شوآف عجیب برای به رخ کشیدن دارایی خود این ماسک را مورد استفاده قرار داد، اما پس از کنجکاوی افراد حاضر در جشن مجبور شد آن را از صورت خود بردارد.

تصاویر مربوط به این ماسک توسط «ریتوپارنا چاترجی» یک خبرنگار محلی در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. او با انتشار این تصاویر در شرح آن نوشت: «هدف از این کار چیست؟»

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ادامه یک نمایش مبتذل ثروت بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی در حالی که هزاران نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.» کاربر دیگر نوشت: «روشی خجالت آور برای به نمایش گذاشتن ثروت.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد