اونس طلا2299.36
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

غذا های مضری که به ظاهر سالم هستند و باعث افزایش وزن شما می شوند

برخی از غذا هایی که از بیرون تهیه می کنیم به نظر سالم می رسند اما در واقع مضر بوده و باعث افزایش وزن شما می شوند. شما باید این غذا ها را تشخیص داده و از مصرف آنها خودداری کنید.

به دلیل صنعت بازاریابی و تبلیغات امروزه تشخیص غذا های سالم از مضر بسیار سخت شده است. بسیاری از مواد غذایی که از مغازه ها تهیه می کنیم ادعا می کنند که سالم هستند اما همیشه اینگونه نیست.

گزینه هایی مانند نوشابه های رژیمی و موارد مشابه در بسیاری از اوقات از گزینه های سنتی مضر نیز ضرر بیشتری برای بدن دارند. همچنین می توانند باعث شوند تا میزان بیشتری مصرف کنید که برای بدن زیان بار است.

این نوع از مواد غذایی حتی اگر شکر کمتری نیز داشته باشند با مواد مصنوعی بسیار زیادی پر شده اند و حاوی مواد نگهدارنده مختلف و دیگر انواع مواد شیمیایی هستند که می تواند به بدن آسیب وارد کند.

ما در ادامه برخی از این موارد را به شما معرفی خواهیم کرد که بهتر است از مصرف آنها خودداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که این موارد عموما بر خلاف ادعایشان باعث افزایش وزن نیز می شوند.

آبمیوه

غذا هایی مانند ماست های طعم دار شده، بسته های آجیل بسته بندی (گرانولا)، نوشیدنی های ورزشی، نوشابه های رژیمی، پاپکورن هایی که به وسیله ماکروویو تهیه می شوند، شام های آماده، سوپ های کنسرو شده و آبمیوه های بازاری از این دسته هستند.

برای حفظ سلامتی تان بهتر است این غذا ها و نوشیدنی ها را از رژیم غذایی خودتان حذف کنید چرا که علاوه بر این باعث چاقی شما می شوند، سلامتتان را نیز به خطر می اندازند.

بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که هر چند وقت یکبار خوب است به خود استراحتی بدهید و غذای ناسالمی که به آن علاقه دارید را بخورید اما مطعن شوید که از این گزینه ها دور بمانید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد