اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حتی اگر از گشنگی مردید این غذاها را پیش از خواب نخورید

ممکن است شرایط شما به گونه ای باشد که بلافاصله بعد از خوردن شام بخوابید یا پیش از خواب هوس کنید چیزی میل کنید، در هر صورت به شما پیشنهاد می کنیم هرگز به سراغ این غذاها نروید.

شاید از خودتان بپرسید دقیقا تا چه زمانی پیش از خواب می توان غذا و یا خوراکی خورد؟

شما باید 2 تا 3 ساعت پیش از خواب هیچ غذایی مصرف نکنید اما اگر تمایل به خوردن چیزی دارید با شرط 2 ساعت پیش از خواب می توانید خوراکی هایی مانند عسل، موز، بادام و بوقلمون استفاده کنید.

بادام

با این حال هرگز پیش از خواب این موادغذایی را مصرف نکنید.

1. شکلات

شکلات به خاطر داشتن کافئین یک گزینه ی نامناسب برای قبل از خواب است . مصرف کافئین قبل از خواب باعث می شود که در مراحل عمیق تر خواب ، حرکت سریع چشم بیشتر و اتفاق بیفتد و صبح با احساس گیجی از خواب بیدار شوید.

2. غذاهای تند

غذاهای تند مقدار زیادی مولکول کپسایسین دارند که با ورود به فرایند تنظیم حرارت در بدن ، باعث بالا رفتن دمای بدن و در نتیجه بدخوابی می شود.

3. پنیر

پنیر یکی از بدترین غذاها برای قبل از خواب است . چون سرشار از آمینواسید تیرامین است که باعث ترشح هورمون آدرنالین و در نتیجه سرحال و هوشیار شدن می شود.

بستنی

4. بستنی

خوراکی های شیرین و پرقند ، قند خون را به سرعت بالا می برند و بعد، زمانی که شما خواب هستید به سرعت قند خون افت می کند . افت قند خون به بدن سیگنال هشدار می دهد و به همین خاطر سطح کورتیزول بالا می رود و باعث می شود که از خواب بیدار شوید یا خوابتان عمیق نشود.

5. چیپس

نمک باعث دهیدراته شدن بدن می شود و این موضوع به کیفیت خواب آسیب می زند. متخصصان توصیه می کنند که حداقل 2 تا 3 ساعت قبل از خواب از غذاهای پرنمک دوری کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد