اونس طلا2305.54
مظنه14,756,000
18 گرم3,406,400
ارزش سکه33,245,268
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

پل راد، به عنوان جذاب ترین مرد زنده جهان شناخته شد

پل راد که شاید شما نیز چهره ساده و صمیمی او را از سریال قدیمی" فرندز" به خاطر داشته باشید به تازگی از سوی مجله آمریکایی" پیپل" به عنوان جذاب ترین مرد زنده جهان در سال 2021 شناخته شد.

آمریکایی «پیپل» پل راد، هنرپیشه ۵۲ ساله هالیوودی را به عنوان «سکسی‌ترین مرد زنده جهان» در سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده است.

آقای راد به مجله پیپل گفته می‌داند که خیلی‌ها از شنیدن این خبر متعجب می‌شوند. اما او گفته این حرف را از سر تواضع و فروتنی توخالی نمی‌زند، چون واقعا معتقد است که مردان زیادی هستند که پیش از او لایق این عنوان هستند.

اما سردبیران مجله پیپل معتقدند دقیقا همین تواضع است که در کنار ویٰژگی‌های دیگری مثل «چشمان سبز زیبا و لبخند ساده» باعث شده که مخاطبان پل راد طی این سال‌ها عاشق او شوند.

آنطور که پل راد به مجله پیپل گفته واکنش همسر او به این خبر جالب بوده است. او می‌گوید همسرش ابتدا متحیر شده و پس از بگوبخند و شوخی، گفته که «انتخاب‌شان درست بوده». البته به نظر پل راد همسرش واقعیت را به او نگفته «ولی خب اگر این را نگوید چه بگوید»؟

با این همه پل راد می‌گوید اگر فکر کرده‌اید که قرار است با این لقب برخوردی فروتنانه داشته باشد، سخت در اشتباهید. او گفته می‌خواهد این عنوان را روی کارت ویزیتش بنویسد و امیدوار است با آدم‌هایی مثل جرج کلونی و برد پیت به مهمانی‌های شام جذاب دعوت شود.

پل راد به خاطر بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مثل بی‌سرنخ و فرندز به شهرت رسید، و تازه‌ترین فیلم او با عنوان «شکارچیان روح: افترلایف» در سال جاری میلادی روی پرده خواهد رفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد