اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا و سکه گران شد /پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 20 آبان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته با افزایش همراه شد.

ابراهیم محمدولی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره وضعیت بازار طلا گفت: امروز قیمتها به دلیل افزایش اونس جهانی و نرخ ارز صعودی شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:در چند روز گذشته قیمتها سمت و سوی صعودی به خود گرفته است و داد و ستدها در بازار نیز کمی افزایشی شده است.

وی گفت: صعود دو عامل اصلی و تاثیر گذار اونس جهانی به 1851 دلار و نرخ ارز به 28300 تومان قیمت طلا و سکه را افزایشی کرده است.

محمدولی خاطر نشان کرد چنانچه قیمت اونس جهانی و نرخ ارز برای روزهای آینده صعودی باشد طبیعتا قیمت طلا و سکه هم افزایشی خواهد شد.

قیمت طلا

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 19 آبان1400

محمدولی با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت اونس جهانی1851 دلار ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 12میلیون و 270هزار تومان و سکه طرح قدیم به 12میلیون و 150هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه شش میلیون و 300هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و750هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و 300هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و 241 هزار وپانصد و ده تومان و قیمت یک مثقال طلای آب شده به پنج میلیون و 378هزار تومان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد