اونس طلا2337.4
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

با انجام این تست روانشناسی بفهمید کدام نیمکره مغزتان فعال تر است+ پاسخ

در این مطلب آموزشی تست روانشناسی ای را در اختیار شما قرار می دهیم که با حل کردن آن می توانید متوجه شوید که کدام نیمکره مغز شما فعال تر است.

در این خبر پاسخ تست روز گذشته را در اختیار شما قرار می دهیم. شما نیز می توانید با مراجعه به این تست روانشناسی بفهمید کدام نمیکره مغزتان فعال تر است.

اگر امتیازتان 6 یا کمتر از 6 شد

نیمکره چپ مغز شما فعال تر از راست هست به عبارتی شما یک چپ مغز هستید ! به این معنا که توانایی شما در ریاضیات قابل قبول هست شما فرد منطقی تری هستید تا احساسی تر، در تجزیه و تحلیل اتفاقات توانایی بالایی دارید . همچنین توانایی شما در بارگیری زبان های جدید و حتی نواختن سازه های موسیقی می تواند قابل توجه باشد . شما آدمی هستید که همیشه دو روی یک سکه را می بینید و معمولاً قبل از جوانب کار را بررسی می کنید . شما به جزئیات را می بینید و سپس تصویر بزرگتر را بر اساس چیدمان جزئیات می سازید . افراد چپ مغز بیشتر به عنوان دانشمندان شناخته می شوند.

بیشتر به دنیای واقعی توجه دارید تا دنیای خیالی و فانتزی . اهل برنامه ریزی و انجام دادن کارها طبق برنامه مشخص هستید و از عقلانیت و خردمندی خود در تصمیم گیری ها کمک می گیرید . افراد چپ مغز معمولاً در زمینه های ریز برتری دارند : مهندسی ، مدیریت ، وکالت سیاست حسابداری.

مغز

اگر امتیازتون از 6 بیشتر شد

نیمکره راست مغز شما فعال تر از چپ هست به عبارتی شما یک راست مغز هستید ! افرادی که قسمت راست مغزشان فعال تره از مهارتی به نام خلاقیت برخوردار هستند. شما کاملا این توانایی را دارید که دیگران را تحت تاثیر بگذارید . شما قدرت شهودی و حس ششم بالایی برخوردارید ، چیزهایی که دیگران نمی توانند درک کنند را به راحتی درک می کنید.

مثلاً به چهره افراد نگاه می کنید و خیلی راحت می توانید درونیات آنها را مثل یک کتاب باز بخوانید . شما توانایی بسیار بالایی در تصویر سازی دارید یعنی تصاویر را در ذهنتان می سازید و می بینید . شما در موسیقی و هنر دارای استعداد هستید . شما فردی هستید که به جای اینکه روی جزئیات تمرکز کنید ابتدا تصویر کلی هر چیزی را می بینید و سپس جزئیات را در آن تصویر بزرگ کشف می کنید . خیال پرداز هستید و وقایع عجیب و راز آمیز برای شما هیجان انگیز و جالب است . هنگام صحبت کردن چگونگی بیان برایتان بسیار مهم است . به طور کلی افراد راست مغز به عنوان هنرمندان شناخته میشوند . افراد راست مغز معمولاً در زمینه های زیر برتری دارند : طراحی گرافیک ، طراحی داخلی ، نوازنده ، نقاش ، روانشناس.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد