اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند بار در روز باید صورت خود را بشوییم؟

همه ما به طور معمول چند بار در روز صورت خود را می شوییم اما برخی از افراد نیز هستند که به انجام این کار تنها چند بار در هفته بسنده می کنند. کدام روش برای پوست صورت شما بهتر است؟

این یکی از سؤالاتی است که تقریبا هیچ کسی پاسخ درست آن را نمی داند. برخی از افراد معتقدند باید صورت خود را بار ها در روز بشویند و برخی نیز بر این باورند که شستن زیاد صورت باعث خراب شدن پوست آن می شود.

متخصصین پوست و زیبایی در پاسخ به این سوال می گویند که به طور کلی همه افراد نیاز دارند تا دو بار در روز صورت خود را بشویند. یک بار در صیح و یک بار هم در شب

این بدین معنا نیست که اگر شما تنها یک بار در روز صورت خود را بشویید کار اشتباهی انجام داده اید اما بهترین حالت آن شستشوی صورت خود به میزان دو بار در روز است.

البته توجه داشته باشید که باید این کار را با ظرافت بسیار زیاد انجام دهید. به خصوص اگر پوست حساس و یا خشکی دارید لازم است این کار را با ملایمت زیاد انجام دهید تا پوست شما تحریک نشود.

شوینده صورت

شستن صورت در صبح ها از آن رو اهمیت بالایی دارد که باعث می شود باکتری هایی که از طریق بالش، مو و بزاق به پوست صورت شما سرایت کرده است از بین برود.

از طرف دیگر در طول روز لایه ای از آلودگی و کثیفی به همراه عرق و چربی پوست، بر روی پوست صورت شما قرار می گیرد که در صورتی که شب ها آن را نشویید باعث التهاب و دیگر مشکلات پوستی می شود.

به یاد داشته باشید که شستشوی صورت تنها با آب نمی تواند تمام آلودگی های روی پوست شما را از بین ببرد از این رو لازم است از یک شوینده ملایم استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد