اونس طلا2362.87
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

کرملین از رایزنی تلفنی پوتین با رئیس سیا خبر داد

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ریاست‌جمهوری روسیه و رئیس سیا به بررسی روابط آمریکا و روسیه و مناقشات منطقه‌ای پرداختند. وی همچنین از آماده‌سازی تدارکات گفت‌وگوی سه جانبه با جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور و رئیس سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا)، در تماسی تلفنی، روابط آمریکا و روسیه و مناقشات منطقه‌ای را بررسی کردند.

در هفته گذشته نیز شبکه خبری سی.ان.ان گزارش داد که ویلیام برنز، رییس سیا به مسکو سفر کرد تا به روسیه، در مورد فعالیت‌های نظامی‌اش در نزدیکی مرز با اوکراین "هشدار" دهد.

سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: بله، چنین گفت‌وگویی تلفنی انجام شد و در آن روابط دوجانبه و وضعیت بحرانی در عملکرد دیپلماتیک مورد بحث قرار گرفته و تبادل نظر در مورد مناقشات منطقه‌ای صورت پذیرفت.

پسکوف همچنین اعلام کرد، تدارکات برای نشست روسای‌جمهوری روسیه و جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان در حال انجام است، اما هنوز توافقی در مورد تاریخ آن حاصل نشده است.

وی گفت: در مورد کنفرانس ویدیویی پوتین، الهام علی‌اف و پاشینیان، روسای جمهور و نخست وزیر کشورهای مذکور، ما تأیید می‌کنیم که مقدمات در حال انجام است، اما می‌خواهیم یادآور شویم که توافق و درک دقیقی درباره زمان برگزاری آن وجود ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد