اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر کرونا گرفته اید، این نوشیدنی برای بهبود ریه ها کمک کننده است

چقدر در مورد ضرورت نوشیدن هرروز آب و این میوه زرد خبر دارید؟

آب لیمو

آیا می دانستید نوشیدن روزانه آب با لیمو چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ فواید آن به قدری زیاد است که احتمالاً پس از شنیدن آن، تمایل دارید به بازار بدوید تا آن میوه زرد را تهیه کنید. در مورد مزایای آن کنجکاو هستید؟ ما آنها را برای شما فهرست می کنیم.

1. بهبود ریه

اگر به طور مرتب از مشکلات تنفسی مانند آسم یا برونشیت رنج می برید و یا براثر کرونا ریه های شما آسیب دیده است، آب لیمو می تواند کمک کننده باشد. بدیهی است که این مشکل ممکن است تنها با نوشیدن یک لیوان آب لیمو از بین نرود، اما یک لیوان در روز می تواند به بهبود سیستم تنفسی کمک کند.

2. به جلوگیری از آکنه کمک می کند

خوردن مقادیر کافی آب با لیمو می تواند به بهبود پوست شما از درون کمک کند. این بدان معنا نیست که آکنه، جوش‌های سرسیاه و سایر لک‌های پوستی به طور کامل از بین می‌روند، اما ارزش امتحان کردن را دارد، اینطور نیست؟

3. موهای قوی تر و سالم تر

آب لیمو به حفظ سلامت موهای شما کمک می کند. خواص خوب لیمو همچنین باعث تقویت ریشه مو شده و باعث رشد موهای جدید می شود؛ همچنین، آب لیمو دارای خاصیت قابض است که می تواند به کاهش چربی مو کمک کند. بسیار مفید!

4. بهبود سریعتر بیماری ها

آیا خونریزی لثه دارید؟ یک لیوان را با آب ولرم پر کنید و آب یک لیمو را اضافه کنید. متوجه خواهید شد که پس از یک دقیقه غرغره، خونریزی کاهش می یابد. این اثر پاک کنندگی آب لیمو به بهبود بیماری نیز کمک می کند. آیا تب شدید یا گلودرد دارید؟ آب لیمو به از بین بردن باکتری ها کمک می کند.

5. هضم را تقویت می کند

نفخ، درد شکم یا گرفتگی عضلات: برای همه ما گاهی اتفاق می افتد. یک لیوان آب ولرم به همراه آب یک لیموترش کامل را بخورید. این می تواند به بهبود هضم کمک کند، که به سرعت گرفتگی یا درد را از بین می برد.

6. کلیه های سالم تر

همه ما می دانیم که نوشیدن آب کافی برای کلیه ها مفید است. اما آیا می دانستید که نوشیدن آب لیمو باعث شادی بیشتر کلیه های ما می شود؟ لیمو کمک می کند تا سموم و مواد زائد را سریعتر از بدن ما خارج کند.

7. سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید

لیمو سرشار از ویتامین C است و بنابراین می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند درنتیجه به شما در پیشگیری یا مبارزه با بیماری ها کمک می کند.

8. ضد پیری

همه ما پیر می شویم، اما این بدان معنا نیست که باید به افتادگی پوست بسنده کنیم. به لطف دوز بالای ویتامین C در لیمو، آب با لیمو به ترمیم سلول های آسیب دیده پوست کمک می کند و لکه ها، شیارهای عمیق، چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد.

اعتراف کنید ارزش امتحان کردن را دارد، درست است؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد