اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روز خود را با فال حافظ ماه تولدتان آغاز کنید+ نیمه اول سال

در این خبر شما می توانید فال روزانه حافظ مرتبط با ماه تولد تان را مطالعه کنید.

فروردین

امروز اگر بخواهید از دلیل تمام اتفاقات عجیب و غریب و اوضاع گیج کننده ای که در طول روز پیش خواهد آمد سر در بیاورید به احتمال زیاد سرسام خواهید گرفت . همه چیز خیلی پیچیده تر از آن است که بتوانید به تنهایی از پس آن بربیایید . تلاش شما برای باز کردن گره ها تنها باعث خواهد شد گره هایی بیشتر به وجود بیایند ، پس به نفعتان است که زیاد تقلا نکنید و فقط خودتان را با جریان امور همگام کنید.

اردیبهشت

امروز ذهن شما درگیر نقشه های بزرگی است که این چند وقت اخیر شما را به خود مشغول کرده بود اند . مشکل کار اینجاست که یک آدم از خودراضی به یکباره از راه رسیده و می خواهد آنکه هیچ زحمتی کشیده باشد در نتیجه ی کارها و زحمات شما شریک شود . شاید هم جریان چیز دیگری باشد و یک آدم منفی بخواهد شما را نسبت به رویاها و اهدافتان دلسرد کند و نگذارد که اهداف خود را دنبال کنید . به جای اینکه تسلیم شوید راهی برای مقابله با آن ها پیدا کنید.

خرداد

شما این اواخر نسبت به قبل خیلی احساساتی تر شده اید و امروز این شرایط به اوج خود خواهد رسید و شما را به دنیای خیالاتتان خواهد برد . شاید بد نباشد اگر کمی از زمین فاصله بگیرید تا اوضاع را از آن بالاها مورد بررسی قرار دهید . احساسی از درون دارد به شما می گوید که کنترل کارها را در ارتباط با یک موضوع خاص به دست دیگران بسپارید . اگر طرف حسابتان شخصی است که مورد اعتمادتان است هیچ اشکالی ندارد که به خودتان کمی استراحت بدهید.

تیر

افراد و موقعیت هایی که رویشان حساب باز کرده بودید امروز به صورتی کاملا غیر منتظره در جهت مخالف شما قرار می گیرند و در نتیجه اوضاع بر خلاف آن چیزی که انتظارش را داشته اید پیش خواهد رفت . اگر دیدید صندلی زیر پایتان را به یکباره کشیدند هم تعجب نکنید ، برای این که این سقوط زیاد دردناک نباشد زیر پایتان را محکم تر کنید . با این همه نباید اجازه بدهید که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود ، زیرا اگر در آغاز کار تسلیم شوید تا پایان روز تمام برنامه هایتان به هم خواهد ریخت.

مرداد

امروز شما کلیدهای جادویی درهایی که رو به ثروت باز می شوند را در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است بکنید این است که قفل ها را باز کرده و از این درها رد شوید . پول در آوردن در ابتدای راه خیلی راحت است ، اما در واقع کارتان وقتی شروع می شود که قدم در راه گذاشته و موقعیت جدیدی که برایتان به وجود آمده است را بپذیرید . پس از آن به این نکته پی خواهید برد که آنچه در ابتدا مثل آب خوردن به نظر می رسید به تلاش بسیاری نیاز دارد.

شهریور

این روزها زندگی اجتماعیتان برای شما منبع شور و هیجان و سرشار از لذت است ، به ویژه اگر دوستانتان به خاطر شما از خود گذشتگی کرده و از منافع خودشان چشم بپوشند . اما یک چیزی پشت این همه خوبی و خوشی نهفته است که شما هم بدون آن که دلیل و ریشه اصلی اش را بدانید حضور آن را احساس می کنید . نیازی نیست که این احساس خود را انکار کنید ، اما برای پی بردن به آن زیاد هم پافشاری نکنید . اگر بخواهید سنگ ها را بلند کنید و زیرشان را نگاه کنید بالاخره آن زیر یک چیز ناخوشایند پیدا خواهید کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد