اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وقت آن رسیده که به جای موز زرد، موز آبی بخوریم

یکی از میوه هایی که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند موز آبی است. با توجه به شرایط کنونی زمین به نظر می رسد که این موز گزینه مناسبی برای ما باشد.

این موز کاملا طبیعی که آبی رنگ است به طور عمده در برخی از کشور های آسیایی رشد کرده و درخت آن نسبت به موز معمولی بسیار مقاوم تر است و حتی می تواند در سرما و دماهای پایین نیز میوه بدهد.

این موز همانطور که بالاتر اشاره کردیم کاملا طبیعی بوده و حاصل دستکاری بشر نیست. طبق گفته ها موز آبی طعم وانیل مانند شگفت انگیزی می دهد که می تواند هر کسی را به خود مجذوب کند.

درختان موز آبی می توانند دمای منفی تا 7- درجه سانتی گراد را تحمل کنند، در حالی که موز زرد معمولاً فقط در محیط های گرمسیری رشد می کند. این موضوع با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی زمین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

موز آبی

با توجه به مقاوم بودن گیاه این گونه از موز می توان آن را در بسیاری از کشور ها کاشت و به بهره برداری رسید. به خصوص که به دلیل رنگ و طعم جذاب آن مورد استقبال همه افراد نیز می باشد.

به نظر یساری از افراد رنگ آبی برای غذا و میوه یک رنگ عجیب است چراکه ما عموما در بشقاب خود با چیز های زیادی که رنگ آبی داشته باشند مواجه نمی شویم.

هرچند لازم است توجه داشته باشید که این رنگ برای یک میوه غیر ممکن نیست. برای مثال یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان بلوبری است که رنگ آبی داشته و تمام افراد نیز به آن علاقه دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد