اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: کارشناسان بار دیگر قیمت طلا را صعودی پیش بینی کردند

بسیاری از پیش بینی ها حاکی از کاهش قیمت طلا در هفته گذشته بود اما این اتفاق نیفتاده و طلا توانست به قیمت های بالایی دست پیدا کند؛ از این رو کارشناسان پیش بینی می کنند که فلز زرد در روز های پیش رو افزایشی باشد.

فشار های تورمی رو به رشد بوده و به نظر می رسد بانک های مرکزی در سطح جهان علاقه ای به افزایش نرخ بهره و تغییر سیاست های مالی آسانگیرانه خود ندارند؛ از این رو قیمت طلا توانسته است افزایش چشمگیری داشته باشد.

اگرچه تحلیلگران بر این باورند که طلا فضای زیادی برای رشد قیمت دارد اما با این حال آنها می گویند که طلا با مقاومت قابل توجهی در سطوح بالاتر رو به رو است برای صعودی شدن باید از آن عبور کند.

تحلیلگران معتقدند که طلا برای اینکه بتواند بار دیگر روند صعودی خود را آغاز کند و درخشش گذشته خود را به دست آورد لازم است از مقاومت کلیدی 1835 دلاری عبور کند که طی ماه های گذشته شکسته نشده است.

هر هفته سایت جهانی کیتو نیوز در میان کارشناسان و سرمایه گذاران بازار یک نظرسنجی برگذار کرده و از آن ها می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

این هفته 18 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر یا 56 درصد خواستار افزایش قیمت طلا در هفته آینده شدند. دو تحلیلگر معادل 11 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت موضع نزولی داشتند و 6 تحلیلگر معادل 33 ​​درصد نسبت به قیمت ها خنثی بودند.

در همین حال 622 نفر از سرمایه گذاران نیز در این نظرسنجی شرکت کردند که از این تعداد 326 نفر یا 52 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 188 نفر دیگر یا 30 درصد، پیش بینی کردند که قیمت طلا کاهش یافته و 108 رأی دهنده یا 17 درصد، بی طرف بودند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد