اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای درخشندگی و تسکین پوست صورت این ماسک به کارتان می آید

این ماسک، پوست صورت را تسکین می دهد، درخشندگی را افزایش می دهد و منافذ را کوچک می کند.

ماسک پوست

این ماسک یکی از بهترین ترفندهایی است که ما پیدا کرده‌ایم و نه تنها جوش های سر سیاه را ازبین می برد، بلکه قرمزی را تسکین داده و درخشش پوست شما را افزایش می دهد. ممکن است این ماسک با ترکیباتش جذاب ترین ماسک نباشد، اما فوراً ظاهر و حسی جدید به پوست شما می بخشد. می توانید هفته ای یک بار آن را تکرار کنید اما زیاده روی نکنید، ما می دانیم که در مورد نتایج وسواس دارید!

عناصر

سفیده تخم مرغ 1 عدد

1/3 فنجان جو دوسر یا هر جوی دیگر

1 قاشق غذاخوری عسل

نصف لیمو

روش تهیه:

در یک کاسه نصف جو دو سر خود را بردارید و مانند معمول با آب مخلوط کنید و آن را کنار بگذارید تا خنک شود. در یک کاسه جداگانه همه مواد خود را با هم و با بقیه جو باقیمانده مخلوط کنید. بعد از اینکه کاملا مخلوط شد و کمی حباب زد، جو سرد شده خود را اضافه کنید و دوباره همه مواد را مخلوط کنید.

روش استفاده

با استفاده از یک برس آرایشی یا هر برس دیگر، مخلوط را روی صورت تمیز خود بمالید. ما به شدت توصیه می کنیم قبل از استفاده از مخلوط، بخور کرده و لایه برداری کنید چراکه بهتر است روی صورت تمیز و تازه خود این ماسک را استفاده کنید. پس از استفاده اجازه دهید مواد به مدت 10-15 دقیقه روی صورت بماند، احساس خواهید کرد که پوست شما شروع به سفت شدن کرده و مواد تا حدودی خشک می شوند؛ کمی کثیف است اما ارزشش را دارد، می توانید در صورت باقی ماندن مواد، آنها را نیز مصرف کنید زیرا خشک می شود.

سپس، صورت خود را کاملاً بشویید و باقیمانده مواد را پاک کنید و نتایج آنی را ببینید. پس از آن، سرم، مرطوب کننده یا محصولات روتین پوست خود را استفاده کنید. دلیل این که منافذ پوست شما تا این حد کوچک می شود به دلیل پروتئین های موجود در سفیده تخم مرغ است، جو آن ماده ای است که قرمزی را التیام می بخشد و عسل پوست را تسکین داده و آرام می کند و لیمو نیز وظیفه ضد عفونی کردن پوست را برعهده دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد