اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین غذا برای صبحانه چیست؟

صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز است از این رو بسیار مهم است که شما این وعده غذایی را با غذا های مفید و پر از پروتئین پر کنید.

اگر صبح ها صبحانه می خورید و نزدیک به ساعت یازده باز هم گرسنه تان می شود به این دلیل است که غذای مناسبی را برای صبحانه انتخاب نمی کنید. حل کردن این مشکل یک راه دارد آن هم اضافه کردن پروتئین به صبحانه تان است.

پروتئین نه تنها برای عضله سازی مفید است و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد. این موضوع باعث می شود تا علاوه بر اینکه مواد مغذی لازم به بدن شما برسد، در کاهش وزنتان نیز تاثیر گذار باشد.

تخم مرغ یک انتخاب کلاسیک برای صبحانه است که انوع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن را درون خود جا داده است. علاوه بر این موارد تخم مرغ سرشار از پروتئین بوده که آن را یک گزینه فوق العاده برای صبحانه تبدیل می کند.

تخم مرغ

تخم‌ مرغ به افزایش سیری کمک می‌کند و داده‌ ها نشان می‌ دهند که انرژی دریافتی بعد از صبحانه بدون تخم‌ مرغ در مقایسه با صبحانه با تخم‌ مرغ به میزان قابل‌ توجهی کمتر است.

مطالعه دیگری در سال 2020 نشان داد افرادی که برای صبحانه تخم مرغ مصرف می کنند نسبت به افرادی که غلات صبحانه می خورند برای ناهار 300 کالری کمتر کمتر مصرف می کنند که می تواند در لاغری بسیار مؤثر باشد.

یک صبحانه ایده آل می تواند تشکیل شده از نان سبوس دار، سبزیجات، تخم مرغ، پنیر و میوه باشد که می تواند انرژی و مواد مغذی مورد نیاز شما را تامین کرده و برای مدتی طولانی شما را سیر نگه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد