اونس طلا2336.29
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

5 ترندی که باید در گذشته رها شوند!

علاقه مندی هایی در بین مردم وجود دارد که دیگر باید با گذشت زمان، آنها را رها کرد!

گرایشاتی که حالا قدیمی شده اند!

جهان مدام در حال تغییر است و اغلب این تغییرات برای ما نامحسوس می باشد؛ اما باوجود تمام این تغییرات، گرایشاتی در بین مردم همچنان باب است که زمان آن رسیده، نگاهی مجدد به آنها انداخته شود چراکه جایگزین‌هایی با کیفیت بالاتر وجود دارد.

1. تلویزیون

علیرغم فراوانی منابع اطلاعات، تلویزیون همچنان یکی از مهم ترین رسانه ها در سراسر جهان است؛ بااینکه تلویزیون به عنوان یک منبع اطلاعات، اغلب به پلتفرم های آنلاین می بازد و اینترنت می تواند به طور کامل جایگزین آن شود، با اینحال این رسانه هنوز به طور کامل از زندگی روزمره مردم حذف نشده است.

2. فست فود

با وجود صدها مطالعه در مورد مضرات فست فود و با علم مردم به اینکه تقریباً هیچ فایده تغذیه ای ندارد، اما بعلت داشتن مزایایی همچون خوردن آسان در همه جا، سرعت بالای آماده شدن و ارزانتر بودن، همچنان اجازه می دهد زنده بماند و در بین مردم با اقبال روبرو است.

3. سیرک

سیرک یک نوع سرگرمی قرون وسطایی است که برای جمعیتی تشنه تماشای نمایش طراحی شد اما همچنان طرفدار دارد، سیرکی که از حیوانات استفاده می کند و غیرانسانی است! اگرچه در طی سال های اخیر، مردم بیشتر به مبارزه با آن روی آورده اند و بعلاوه اجرای آکروبات و شعبده بازی ممکن است نمایشی مسحورکننده باشد، اما امروزه برای شگفت زده کردن مخاطب کافی نیست!

4. پکیج تورهای مسافرتی

به لطف اینترنت، برنامه ریزی برای تعطیلات آسان تر از قبل شده است. هرکسی می‌تواند خودش یک هتل و اقامتگاه مناسب جیب خود و ارزان‌تر از قیمت آژانس ها پیدا کند و خود هر فعالیتی را برنامه‌ریزی کند، بدون اینکه نیازی به رفتن به سفر با تور باشد که احتمالا با احساس خستگی و کسلی پس از سفر همراه باشد.

5. آیفون

بسیاری از افراد هنوز محصولات اپل را یکی از شاخص های کلیدی موفقیت می دانند! اما امروزه هرکسی می تواند گوشی هوشمند مناسبی را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کند و به احتمال زیاد به خوبی یک آیفون خواهد بود.

چرا امروزه هنوز هم این علاقه مندی های قدیمی باز هم محبوب هستند؟ به نظر می رسد که بسیاری از مردم نمی توانند پیشرفت را دنبال کنند و ارزش های ما بسیار کندتر از دنیای اطرافمان تغییر می کند. بد نیست، ولی؛ هرچیزی باید در زمان مناسبش اتفاق بیفتد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد