اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر به دنیای مد و فشن علاقه دارید دیدن این فیلم ها را به شما توصیه می کنیم

افراد زیادی هر روز در حال علاقه مند شدن به دنیای فشن و مد می شوند و می خواهند اطلاعات زیادی در این باره بدست بیاورند. دیدن این فیلم ها می تواند به شما در حرفه ای شدن در دنیای مد کمک کند.

در ادامه 4 فیلم مربوط به دنیای مد را به شما معرفی خواهیم کرد که شما را با برخی از سرشناس ترین افراد مد و فشن آشنا می کند.

1. The Devil Wears Prada

IMDB:6.9/10

این فیلم که بر اساس واقعیت است داستان درباره دختری است که بعد از فارغ التحصیلی به عنوان دستیار دوم میزاندا برایستلی مدیر یک مجله مد و فشن مشغول به کار می شود و با چالش هایی در این مسیر رو به رو می شود.

2. Coco Before Chanel

IMDB:6.7 /10

کوکو شنل یکی از معروف ترین برند های دنیای مد است و این فیلم داستان زندگی کوکو شنل از آغاز راه تا راه اندازی برند شنل و داستان عاشق شدن او است.

3. Cruella

IMDB:7.4 /10

این فیلم براساس انیمیشن قدیمی 101 سگ خالدار و داستان زندگی شخصیت منفی ان یعنی کروئلا ساخته است و داستان زندگی او از تولد تا تبدیل شدن به یک برند مد را تعریف می کند.

4. Phantom Thread

IMDB:7.5 /10

داستان این فیلم درباره رینولدز وودکاک طراح معروف لباس زنانه و صاحب برند وورکاک است. نگاه او به زنان اینگونه است که آن ها مانکن هایی هستند که تنها باید لباس های طراحی شده توسط او را بپوشند اما وقتی دختری روستایی به نام آلما وارد زندگی او می شود روش او تغییر می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد