اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این فیل در حال انجام چه کار عجیبی بود؟

فیلی که 11 ساعت سوراخ حفر کرد تا سرانجام چیزی را که هیچ کس انتظارش را نداشت بیرون آورد!

حفر چاله توسط فیل!

فیل ها علیرغم بزرگ بودنشان از باهوش ترین و شهودی ترین گونه ها در قلمرو حیوانات هستند. حیوانات مهربانی که تنها به دلیل نیاز به محافظت از خود، مجبور به تغییر رفتار می شوند و وقتی چیزی آنها را آزار می دهد کاملاً مشخص است.

اما این اتفاق در مورد یک فیل هندی بود. جمعیت زیادی برای تماشای حفر چاله در گل، توسط فیل به مدت 11 ساعت متوالی و تمام شب جمع شدند. روستاییان به خوبی می‌دانستند که این رفتار معمولی نیست و چیزی عجیب وجود دارد که باعث شده او به این شیوه رفتار کند.

گله فیل

گله ای متشکل از 60 فیل در سال 2015 در حال قدم زدن در منطقه ای در شمال شرقی هند مشاهده شد. فصول بارانی و ارتفاع زیاد این منظره کاملاً شناخته شده است. این شهر به عنوان «شهر آبشارها» شناخته می‌شود و مکانی است که هرازگاهی می‌توان فیل‌ها را در آنجا دید، در نتیجه عبور فیل های مهاجر برای روستاییان چیز جدیدی نبود. اما این مورد توجه آنها را جلب کرد!

با گذشت ساعت، روستاییان او را در مزرعه گل آلود محاصره کردند، رفتار این فیل مرموز بود و بقیه فیل ها نیز دیده نمی شدند؛ هیچوقت فیل ها یکدیگر را رها نمی کنند؛ وقتی فیلی زخمی می‌شود، فیل‌های دیگر سعی می‌کنند کمک کنند، حتی اگر ماندن و کمک کردن، آنها را در معرض خطر قرار دهد. اگر یک فیل در گروه به دلیل آسیب دیدگی یا کهولت سن مجبور به حرکت آهسته شود، سایر فیل های گروه نیز از این روند پیروی می کنند و یا وقتی یک فیل می میرد، تمام گله برای از دست دادن او عزادار می شوند. اما این فیل به تنهایی عجیب رفتار می کرد، چه چیزی باعث شده بود که از گله خود جدا شود؟

فیل عصبانی

فیل آشفته بود و مردم محلی نمی‌توانستند دلیل آن را بفهمند! روستاییان شاهد بودند، حیوان حالا که از گله اش جدا شده بود، خرطومش را به داخل خاک فرو می کرد! مردم نگران بودند که فیل مجروح شده و آماده حمله باشد؛ می دانستند که مشکلی وجود دارد، ولی از تحقیق در مورد آن نیز می ترسیدند؛ اما بالاخره یک مرد جلو آمد تا نگاهی بیندازد.

جیتندرا تیواری، روستایی ای که از انتظار خسته شده بود، به آرامی به فیل نزدیک شد. با هر قدم به فیل نزدیک تر می شد؛ او به خوبی می دانست که باید فیل را متقاعد کند که به او اعتماد کند، پس آهسته به سمت فیل میرفت. فیل اما متوجه وی شد و شروع به سر و صدا کرد تا جیتندرا از او دور شود؛ به گفته جیتندرا تیواری، حالتی خشمگین و در عین حال وحشت زده در چهره خود داشت.

داستان چه بود؟

جیتندرا نزد دیگر روستاییان بازگشت، اما چیزی دیده بود. او متوجه شد که فیل در حال غربال کردن خاک است، به سرعت کار می کرد و تا آنجا که می توانست گل و لای را از سوراخ خارج می کرد. اما جیتندرا از اینکه چرا فیل به این شکل عمل می کند گیج شده بود!

حفاری برای 11 ساعت متوالی!

فیل گاه و بیگاه چند قدمی به عقب برمی‌گشت و کاملاً خسته بود. سپس، او این روند را بارها و بارها تکرار کرد و 11 ساعت متوالی حفاری کرد!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد