اونس طلا2364.08
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

پسکوف: پوتین در نشست گلاسکو شرکت نمی‌کند

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) گفت که رئیس جمهوری روسیه به صورت حضوری یا آنلاین در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل در گلاسکو شرکت نمیکند، اما از قبل ویدئویی برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس جنگلداری و کاربری اراضی آماده کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه متأسفانه (در این نشست) صحبت نخواهد کرد، زیرا گلاسکو امکان مشارکت از طریق ویدئو کنفرانس را فراهم نیاورده است. با این حال، در چارچوب اجلاس تغییرات آب و هوایی در گلاسکو، کنفرانسی در مورد جنگلداری و کاربری اراضی برگزار خواهد شد که رئیس‌جمهور از قبل یک پیام ویدیویی برای شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ضبط کرده است.

سخنگوی کرملین افزود که پوتین قبلاً از طریق ویدیو، در نشست اخیر سران گروه ۲۰، درباره موضع روسیه در مورد آب و هوا صحبت کرده است.

پسکوف در ادامه، با ابراز امیدواری نسبت به ادامه یافتن گفت‌وگوهای سری امنیت سایبری با آمریکا، اظهار داشت: قبلاً گفته‌ایم که در ادامه مذاکرات ژنو (نشست پوتین و بایدن در ماه ژوئن)، مجموعه‌ای از رایزنی‌های امنیت سایبری بین روسیه و آمریکا برگزار شده است. (البته) بدیهی است که این ارتباطات سری هستند، زیرا این حوزه‌ای نیست که در آن، تبلیغات بیش از حد، به دستیابی به نتایج مطلوب مسکو و واشنگتن، کمک کند. امیدواریم این ارتباطات ادامه پیدا کند.

پسکوف همچنین با مهم دانستن گفت‌وگوهای اخیر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و جو بایدن، ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت که دو کشور متفق‌القول هستند که حفظ ارتباطات در سطوح بالا، ضروری است.

سخنگوی کرملین گفت: لاوروف فرصتی داشت تا در حاشیه رویدادهای مختلف به طور مختصر با بایدن صحبت کند. این مهم است. آن‌ها به بحث در مورد درک ضرورت ارتباطات سطح بالا، ادامه دادند. ما موافقیم که ارتباطات سطح بالا هم از منظر ارتباطات دوجانبه دو کشور و هم از نظر گفت‌وگوهایمان در مورد "جغرافیای وسیع‌تر" اهمیت دارد. بنابراین، این دیدار مهمی بود و تماس‌ها با طرف آمریکایی ادامه خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد