اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش به راحتی و بدون کثیف کردن کل خانه انار را پوست کنید

انار یکی از میوه های پاییزی است که طعم و خواص فوق العاده آن برکسی پوشیده نیست. با این حال بریدن آن و جدا کردن دانه های انار کمی سخت تر از بقیه میوه ها به نظر می رسد.

انار سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین سی و فیبر است که برای بدن شما فواید بسیاری دارد. همچنین انار طعم خارق العاده ای داشته و می توان آن را به اشکال مختلف مصرف کرد.

احتمالا برای شما نیز این اتفاق پیش آمده است که خواستید یک انار را بریده و آن را بخورید اما در نهایت نیمی از دانه های انار را کف خانه خود پیدا کرده اید. اگر این دلیل باعث شده است دیگر به سراغ خرید انار نروید باید بدانید که تنها نیستید ولی برای این موضوع راه حل مناسبی وجود دارد.

بریدن انار

برای برش دادن مناسب یک انار ابتدا لازم است سر یا همان تاج انار را برش بزنید. سپس پوسته سفید رنگ را به آرامی کنار بزنید تا دانه های انار کاملا مشخص شوند.

سپس پوست انار را دقیقا در جا هایی که دانه ها از یکدیگر جدا شده اند برش بزنید و آن را به آرامی در یک کاسه آب سرد از یک دیگر جدا کرده و درون آن قرار بدهید.

انار

دست خودتان را به زیر آب ببرید و به آرامی شروع کنید تا دانه های انار را از پوسته جدا کنید. خواهید دید که دانه ها به خوبی از پوسته شان جدا می شوند و در نهایت می توانید آنها را صاف کنید.

در نهایت دقت داشته باشید که آبی که انار ها را درون آن قرار داده اید بر روی فرش، لباس و یا دیگر فضا های آشپزخانه نریزد چراکه لکه به وجود آمده حاصل از انار به راحتی از بین نمی رود.

دانه های انار

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد