اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا بی پولی و فقیر بودن گران است؟!

نظر شما نسبت به این جمله چیست؟ پاسخ های غافلگیرکننده مردم در Reddit که از آنها خواسته شد تا هزینه هایی را که نداشتن پول در حساب بانکی برایشان به همراه داشته است را به اشتراک بگذارند:

فقیر بودن

فقیر بودن آسان نیست، اما آیا می دانستید که فقر می تواند گران باشد؟ چراکه هزینه های ویژه ای را به همراه دارد که افراد با درآمد بالاتر اغلب مجبور نیستند با آن روبرو شوند. یکی از طعنه های زندگی این است که آنهایی که فقیر هستند، در مقایسه با کسانی که راحت زندگی می کنند، باید پول بیشتری را در زندگی روزمره بپردازند!

«فقیر بودن و بی پولی از چه لحاظ گران است؟» پاسخ ها غافلگیرکننده بود! به خواندن ادامه دهید تا برخی از تکان دهنده ترین نظرات کاربران اینترنت را ببینید.

خرید لباس

کیفیت لباس و کفشی که می توانید بخرید خیلی مهم است؛ لباس‌ها و کفش‌های با کیفیتی که ساخته میشوند شاید گران باشند اما کیفیت شگفت‌انگیز آنها باعث می شود برایتان تا سالها ماندگار باشند. اما، اگر بی پول هستید، فقط می‌توانید چیزی بی‌کیفیت بخرید که احتمالاً یک فصل برای شما دوام بیاورد. بنابراین، شما در نهایت بیشتر خرج می کنید زیرا نمی توانید بیشتر هزینه کنید. یک پارادوکس، اینطور نیست؟

لباسشویی در منزل

وقتی ماشین لباسشویی ندارید، باید به رختشورخانه بروید. شستن لباس‌ها به مدت 5 سال هر هفته به اندازه یک ماشین لباسشویی خوب برای شما هزینه دارد (به جز اینکه شما هنوز صاحب ماشین نیستید و زمان زیادی را برای شستن لباس‌ها در جای دیگری تلف می‌کنید).

مراقبت های بهداشتی

بدون یک برنامه پزشکی خوب، شما فقط زمانی به دکتر مراجعه می کنید که به معنای واقعی کلمه بحث زندگی یا مرگ باشد. بنابراین، چیزی که می‌توانست زودتر کشف شود، بعداً جدی‌تر و پرهزینه‌تر می‌شود.

ماشین

مانند لباس، خودرویی با کیفیت پایین‌تر که برای رفت و آمد می خرید، احتمالاً هزینه‌های بیشتری برای تعمیرات، مصرف سوخت و بیمه بالاتر برای شما خواهد داشت.

پارکینگ

اگر توانایی پرداخت هزینه برای پارک ماشین خود را ندارید، احتمالا جریمه خواهید شد و بعد از یک ماه دوبرابر میشود! اگر از ابتدا پول پارکینگ را نداشته باشید، چگونه باید جریمه را پرداخت کنید؟

خرید عمده

وقتی کالایی را به صورت عمده می‌خرید، در هر بار استفاده از آن محصول صرفه‌جویی می‌کنید. بنابراین، اگر فقط می توانید مقدار کمتر آن را بپردازید، در نهایت هزینه بیشتری پرداخت می کنید.

غذای سالم

غذای سالم گران است و انتخاب های غذایی ناسالم ارزان تر هستند؛ اما، آنها به ناچار منجر به وضعیت سلامت ناپایداری می شوند که دوباره برای شما هزینه خواهد داشت.

خرید بصورت قسطی

خرید اقساطی ‌به‌خودی خود می‌تواند جذاب به نظر برسد، اما منجر به پرداخت چهار برابر ارزشی می‌شوند که در حالت نقدی شما می پردازید.

آموزش

در میان بسیاری از علل فقر و بی پولی، نگرفتن آموزش، برجسته است؛ ناتوانی در پرداخت هزینه برای کسب آموزش، گران ترین راه برای فقیر ماندن است!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد