اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رازهای عجیب نهفته در پشت چند عکس ظاهرا عادی

تصاویری به ظاهر معمولی وجود دارند که در نگاه اول زیبا و دیدنی هستند اما داستان های عجیب و گاها وحشتناکی پشت آنها است.

به گزارش سایت طلا، تصاویری به ظاهر معمولی وجود دارند که در نگاه اول زیبا و دیدنی هستند اما داستان های عجیب و گاها وحشتناکی پشت آنها است.

از زمان پیدایش اولین دوربین عکاسی، انسان‌ها توانسته اند زمان را ثبت کنند. اکنون عکس‌ها تقریباً نزدیک‌ترین چیز به ماشین زمان هستند که ما داریم و بنابراین دیدن دوباره آنها شبیه به سفر در زمان است.

یک عکس ناشناخته می‌تواند ما را با زیبایی ظاهری و معمولی اش فریب دهد و علاوه بر این می‌تواند داستان‌های عجیب یا ناراحت کننده‌ای هم داشته باشد. در ادامه با چند تصویر عادی را خواهید دید که داستان‌های عجیبی پشت آنها وجود دارد.

آخرین تصویر زندگی

این آخرین عکسی است که از ابی ویلیامز سیزده ساله گرفته شده است. او در فوریه ۲۰۱۷ در دلفی، ایندیانا به همراه دوستش لیبی ژرمن که این عکس را گرفته بود در حال پیاده روی بود. اما نکته اینجا است که هر دوی آنها مدت کوتاهی پس از گرفتن عکس به قتل رسیدند. این عکس، آخرین تصویر از پیاده روی ابی ویلیامز ۱۳ ساله و لیبرتی ژرمن ۱۴ ساله است. تا به امروز هیچ بازداشتی در رابطه با این قتل صورت نگرفته است. این پرونده بدون هیچ نتیجه واقعی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

یک هفته قبل از فاجعه چرنوبیل

این تصویر که در آوریل ۱۹۸۶ در خیابانی در پریپیات، بازی کردن بچه‌ها و یک روز عادی را به نمایش می‌گذارد، تصویری است که درست یک هفته قبل از انفجار راکتور هسته‌ای چرنوبیل ثبت شده است. این امر باعث آشفتگی اجتماعی و اقتصادی برای جمعیت عظیم بلاروس، روسیه و اوکراین شد. البته از همه جهات، این فاجعه بسیار بد بود، مخصوصا به دلیل تشعشعی که افراد را درگیر خود کرد.

پدر مهربان، اما قاتل

به نظر می‌رسد این تصویر فقط یک عکس معمولی از پدری است که از دیدن فارغ التحصیلی دخترش خوشحال است. با این حال مرد سمت چپ، دنیس رادر با نام مستعار "قاتل BTK"، در حدود ۲۵ سال ۱۰ نفر را کشت در حالی که یکی از اعضای محبوب جامعه خود بود. او یک تکنسین سیستم امنیتی، رئیس کلیسا، کارگر شهری، پدر دو فرزند و یک قاتل سریالی بود.

در ۲۷ ژوئن سال ۲۰۰۵، روز دادگاه محاکمه او، دنیس به هریک از ده اتهام قتلی که علیه او ثبت شده بود، اعتراف کرد. او هریک از قتل‌ها را در حین پذیرش با جزئیات توصیف کرد، با این حال احساس پشیمانی نداشت. علاوه بر این، او عذرخواهی هم نکرد. در نهایت، دنیس به دلیل اعمال اشتباه خود به ده بار حبس ابد محکوم شد.

دعا برای زنده ماندن فضانوردان

خدمه فضاپیمای آپولو ۱ در ۱۹ آگوست ۱۹۶۶ درباره ساخت ماژول فرماندهی ابراز نگرانی کردند. این عکس، هر سه فضانورد را نشان می‌دهد که در آن زمان به شوخی برای سفر ایمن خود به فضا دعا می‌کنند. البته فضاپیما بعداً آتش گرفت و هر سه فضانورد کشته شدند. این گروه در آن حادثه احتمالاً از حال رفته و بر اثر خفگی ناشی از تنفس گاز‌های سمی جان خود را از دست داده اند. تلاش برای بیرون آوردن این افراد از فضاپیمای سوخته تا شش ساعت پس از آتش سوزی شروع نشد و بعد از آن هم یک ساعت و نیم طول کشید تا اجساد خارج شوند.

هسته اصلی بمب اتمی

جعبه کوچکی که این مرد در دست دارد، هسته اصلی بمب اتم است که ناکازاکی را نابود کرد.

رسیدن به آخر خط

این عکس، تصویری از کریس بنوا در کنار همسر و پسرش است. در سه روز بین ۲۲ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۰۷، کریس بنوا کشتی گیر حرفه‌ای ۴۰ ساله کانادایی که توسط World Wrestling Entertainment استخدام شده بود و در فایتویل جورجیا زندگی می‌کرد، قبل از حلق آویز کردن خود همسرش نانسی بنوا و پسر هفت ساله اش دانیل را کشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد