اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 ویژگی عجیب که ژنتیکی هستید و از پدر و مادر خود به ارث می برید

بیشتر از چیزی که بتوانید فکرش را بکنید ژنتیک بر روی زندگی شما و فرزندنتان تاثیر دارد و می تواند زندگی آن ها را تغییر دهد.

ژنتیک علم پیچیده ای است که ویژگی هایی را که شما از بدو تولد و بدون دخالت خارجی از پدر و مادرتان به ارث می برید را بررسی می کند و میزان موفقیت آن ها را می سنجد.

در این مطلب 5 ویژگی عجیب که از پدر و مادرتان به ارث می برید را بررسی خواهیم کرد.

1. رانندگی کردن

راننده حرفه ای بودن تنها به گرفتن گواهینامه نیست بلکه شما به واسطه یک ژن ویژه که فقط 30 درصد آدم ها آن را دارند که در تمرکز بالا و واکنش های سریع و مناسب در هنگام رانندگی به ان ها کمک می کند.

رانندگی

2. علاقه به قهوه

مقایسه بین افراد معتاد به قهوه با افرادی که چندان تمایلی به قهوه ندارند نشان داده گروه دوم با سرعت کمتری قهوه را هضم و جذب می کند. پس طبیعی است که برای داشتن انرژی روزانه نیازی به قهوه نداشته باشند و طبعا به علاقه نیز نداشته باشند.

3. موفقیت های تحصیلی

موفقیت تحصیلی 55 درصد وابسته به ژنتیک شما است از همین رو است که برخی از افرادی که دارای پدر و مادر باهوش هستن با اندکی تلاش می توانند موفقیت های بزرگ تحصیلی داشته باشند.

تحصیل

4. طاسی

آیا می دانستید یکی از ژن هایی که نقش اساسی در بروز طاسی دارد روی کروموزوم x قرار گرفته البته نباید این مسئله را فراموش کنید که کروموزوم های پدر نیز در طاسی سر به اندازه مادر نقش اساسی دارند.

5. محبوبیت

دانشمندان دانشگاه هاروارد می گویند انسان های نخستینی که اطلاعات بیشتری نسبت به منابع غذایی و خطر داشتند در مرکز توجه بودن و فرزندان شان هم از محبوبیت بیشتری برخوردار بودن. البته چگونگی انتقال این ژن هنوز معلوم نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد