اونس طلا2303.61
مظنه14,901,000
18 گرم3,439,900
ارزش سکه33,571,953
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

توبیخ جراح گرسنه ای که خوابش برد و بیمار را در اتاق عمل فراموش کرد

به تازگی خبری منتشر شده است که یک جراح، بیمار اورژانسی خود را که نیاز به عمل داشته است را فراموش کرده و با گرسنگی در ماشین خود به خواب رفته است.

تقریباً در ساعت ۹:۳۰ شب، دو پزشک یک بیمار را که نیاز به جراحی اضطراری مچ پا داشت به اتاق عمل منتقل کردند. پیش از آغاز جراحی پزشک ناظر گفت که باید غذا بخورد.

او که از سال ۲۰۰۶ رئیس بخش جراحی استخوان بیمارستان است، رفت تا غذایش را در ماشین پارک شده‌اش در پارکینگ بخورد اما خوابش برد و آن جراحی اورژانسی را که قرار بود بر آن نظارت کند، رئیس بخش رزیدنت اتاق عمل خوشبختانه با موفقیت اما بدون نظارت انجام داد.

جراح

دکتر تونی تنوری، جراح پرسابقه و متخصص ستون فقرات در مرکز پزشکی معتبر بوستون که زیر نظر دانشگاه ماساچوست است، از سوی هیئت پزشکی ماساچوست توبیخ شده است اما آن ها به جریمه ۵۰۰۰ دلاری بسنده کرده‌اند و او باید دوره‌هایی مرتبط با توسعه توانمندی‌های حرفه‌ای بگذراند اما می‌تواند به جراحی ادامه دهد.

این اتفاق در اواخر سال ۲۰۱۶ رخ داد و در ژانویه ۲۰۱۷ پس از توبیخ آقای تنوری، از سوی بیمارستان به هیئت مدیره گزارش شد. حالا این هیئت پس از گذشت نزدیک به پنج سال از این حادثه، از برخورد انضباطی با او خبر داده است.

بنابر قانون فدرال در آمریکا حضور یک جراح ناظر در این عمل اورژانسی ضروری بود. در حکم انضباطی او آمده است که این کار او از جمله اعمالی است که اعتماد عمومی به حرفه پزشکی را خدشه‌دار می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد