اونس طلا2320.58
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

چند اشتباه رایج درباره رژیم گیاهخواری که نمی دانستید

گیاهخواری یا وجیترین ها افرادی هستند که به دلایل حفظ حیات حیوانات و محیط زیست و برخی دیگر از ضرر های سلامتی خوردن گوشت و محصولات حیوانی را درست نمی دانند و ان را با گیاهان جایگزین می کنند.

هرچند که گیاه خواری روزبه‌روز بیشتر رواج پیدا می کند اما باز هم باور های نادرست و سوء تفاهم هایی پیرامون این سبک زندگی و رژیم غذایی بر پایه گیاه وجود دارد.

1. پروتئین در گیاهان وجود ندارد
این تصور کاملا غلط است. گیاهخواران می توانند پروتئین مورد نیازشان را از منابع طبیعی مختلفی مثل حبوبات آجیل ها دانه ها جو دوسر و همچنین پودرهای پروتئین که از منابع گیاهی تهیه می شود دریافت کنند.

2. گیاهخواران کمبود ویتامین دارند
رژیم غذایی گیاهی که از انواع مختلف حبوبات سبزیجات دانه ها آجیل ها و غذاهای گیاهی غنی شده تشکیل می شود تمام مواد مغذی که بدن برای سلامتی احتیاج دارد را پوشش می دهد.

غذای گیاهی

3.گیاهان احساس درد دارند
برای اینکه بشود درد را احساس کرد لازم است که سیستم عصبی وجود داشته باشد انسان ها و حیوانات سیستم عصبی دارند و درد را احساس می کنند اما گیاهان ندارند.

4. رژیم غذایی گیاهی گران است
استیک بیکن مرغ ژامبون قطعاً قیمت فاکتور شما را نجومی می کند اما وقتی جای آن را مثلاً با عدس و نخود عوض کنید مقدار زیادی پول ذخیره می کنید همچنین مواد غذایی مثل سیب زمینی و لوبیا ارزان ترین غذایی هستند که می توانید از فروشگاه خریداری کنید.

5. غذاهای گیاهی خوشمزه نیست
این مهم ترین بهانه برای گیاهخوار شدن است. بسیار غذاهای خوشمزه گیاهی وجود دارد از خورشت های خوشمزه گرفته تا پیتزا پاستا برگر های آبدار گیاهی و تقریباً برای هر چیزی میتوان جایگزین گیاهی پیدا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد