اونس طلا2299.65
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

استفاده از کدام وسیله ورزشی بهتر است تردمیل یا دوچرخه ثابت؟

برخی افراد به دلیل محدودیت زمانی نمی توانند به ورزش در خارج از خانه بپردازند و یا در باشگاه ثبت نام کنند با این حال بهترین وسیله ورزشی برای این افراد چه دستگاهی است؟

هر دو وسیله شبیه ساز خوبی هستند اما اینکه شما چه هدفی را دنبال می کنید و در چه شرایط فیزیکی از این وسیله ها استفاده می کنید مشخص می کند که کدام وسیله برای شما بهتر است.

تردمیل: تردمیل شبیه ساز خوب برای تمرین دویدن ،راه رفتن، دویدن در سربالایی و بقیه فعالیت‌های بدنی مشابه است اما تمرینات با شدت بالا از جمله دویدن با سرعت بالا و دویدن در سربالایی همانطوری که به نظر ساده می آید در عین حال ایمن هم نیست بخصوص اگر افراد مبتدی باشند.

بزرگترین مزیت دوچرخه ثابت به تردمیل این است که فشار کمتری به بدن وارد می کند برای افرادی که آسیب دیدگی زانو، مفصل ران و کمر درد دارند روشی ایمن تری است تا بتوانند یک تمرین هوازی خوب داشته باشند.

ورزش

بعضی از افراد مانند سالمندان که مشکل تعادلی دارند و افرادی که اضافه وزن دارند و همینطور افرادی که آسیب‌های توانبخشی دارند به خاطر خطراتی که در تردمیل وجود دارد نمی توانند از تردمیل استفاده کنند اما تردمیل کالری سوزی بیشتری نسبت به دوچرخه ثابت دارد و عضلات بیشتری ها را هم درگیر می کند برعکس آن دوچرخه ثابت کالری کمتری می سوزاند.

اما در نهایت با توجه به اینکه در چه شرایطی هستید مشخص می کنید که کدام وسیله ورزشی برای سلامتی و فرم فیزیکی شما بهتر است و همچنین می توانید از مربی ورزشی تان هم کمک بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد