اونس طلا2385.63
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

ماجرای فروش سکه‌های قیمتی در دیوار چه بود؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به خرید و فروش سکه‌های قیمتی در فضای مجازی گفت: تمام این آگهی‌ها کلاهبرداری است و هیچ واقعیتی ندارد.

به گزارش سایت طلا ، سایت خرید و فروش اجناس دست دوم دیگر تبدیل به بازار سد اسمال (سید اسماعیل) شد که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در این سایت درحال خرید فروش است. مدتی پیش در این سایت فروش سکه‌های به اصطلاح عتیقه و قیمتی را دیدیم و فروشنده مدعی شده بود این سکه‌ها برای دوره‌های تاریخی مختلف است. این موضوع را از پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پیگیری کردیم.

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: تمام این آگهی‌ها کلاهبرداری است و هیچ واقعیتی ندارد.

او افزود: بعد از اینکه مردم اقدام به خرید از این افراد کردند و پول به حساب‌شان واریز شد دیگر خبری از فروشنده نیست و اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: تاکنون در این زمینه فردی را دستگیر نشده، اما پیگیری‌های ما نشان از این دارد که چنین آگهی‌هایی کلاهبرداری است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: گاهی اوقات شاهد هستیم که فردی با برخی از مردم تماس می‌گیرند و می‌گویند که چند سکه قیمتی پیدا کردیم و از لای قرآن اسم شما برای ما درآمده است و این سکه متعلق به شماست، وقتی فرد برای دریافت سکه به مکان مشخص شده می‌رود، خفت‌گیری می‌کنند.

او بیان کرد: بعد از اینکه این افراد دستگیر شدند طبق جرایمی که انجام داده باشند، مرجع قضایی مجازات را تعیین می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد