اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفندهای فوق العاده کاربردی، زندگی خود را آسان کنید!

ترفندهای خانگی فوق العاده که در زندگی روزمره به کارتان می آید.

ترفندهای زندگی روزمره

امروزه ما به ابزارهای زیادی دسترسی داریم که زندگیمان را آسان می کند و به نظر می رسد دیگر چیزی برای اختراع باقی نمانده است! اما تخیل مردم محدودیتی ندارد، گاهی اوقات حتی ساده ترین ترفندها می تواند زندگی روزمره ما را تغییر دهد. بنابراین، ما فهرست دیگری از این ترفندهای کاربردی که می تواند بسیار مفید باشد را تهیه کردیم.

ترفند بطری آب داغ

اگر کیکی درست کرده اید و میخواهید به مکان نسبتا دور ببرید و هوا نیز گرم است، ترفند کارآمدی برای شما داریم. این روش امتحان شده است؛ یک بطری آب گرم چاره کار است. بطری را کمی بیشتر از نصف آن، پر آب کنید و یک شب بگذارید در فریزر بماند، وقتی می خواهید کیک را در جعبه بگذارید، بطری را ته جعبه گذاشته و سینی کیک را روی آن قرار دهید. با این کار حتی پس از چند ساعت، وقتی درب جعبه را برمی دارید، به نظر می‌رسد که کیک را تازه از یخچال بیرون آورده اید!

ترفند فویل آلومینیومی

فکر می‌کنم خیلی‌ها به این واقعیت رسیده‌اند که تخم‌مرغ‌ها اغلب در حین پخت می‌ترکند! این اتفاق به خصوص زمانی که آنها را برای سفره هفت سین آماده می کنید ناخوشایند است، پس برای اینکه تخم مرغ ها ترک نخورند، آنها را در فویل بپیچید. به همین راحتی!

یک ترفند دیگر استفاده از فویل آلومینیومی، می توانید با آن توپ کوچکی درست کرده و داخل ماشین لباسشویی بیندازید. این ترفند به خنثی کردن الکتریسیته ساکن کمک می کند.

استفاده دیگر از فویل آلومینیومی : نگهداری برخی از غذاها در فویل بهتر است. گوشت و پنیر و سبزیجات را داخل آن بپیچید و در یخچال بگذارید. اولاً، غذا بهتر از بسته بندی پلاستیکی نگهداری می شود و دوم اینکه فویل به خوبی غذا را در برابر بو محافظت می کند.

اتو کردن

ترفند بعدی برای کسانی است که از اتو کردن خوششان نمی آید. میز اتو را با فویل آلومینیومی بپوشانید. این کار باعث می شود میز اتو به سرعت گرم شود و به شما این امکان را می دهد که همزمان لباس ها را از هر دو طرف اتو کنید و دیگر نیازی نیست که بارها و بارها آنها را پشت و رو کنید!

بوی نامطبوع

بوی نامطبوع یخچال را می توان با یک اسفنج معمولی از بین برد؛ روی آن جوش شیرین بپاشید و در درب یخچال قرار دهید. اگر می خواهید از شر دود سیگار نیز خلاص شوید، یک اسفنج را در مرکز اتاق (مثلاً روی لوستر) آویزان کنید.

جلوگیری از حرکت کردن فرش

فرش های کوچک اغلب می لغزند که می تواند صدمات جدی ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر، چند نوار لاستیکی به پشت فرش وصل کنید. این کار فرش را روی سطوح لغزنده ثابت نگه می دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد