اونس طلا2414.89
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

کثیف ترین نقطه در یخچال که فراموش می کنید آن را تمیز کنید!

این قسمت در یخچال شما پر از باکتری است اما ما نمی دانیم!

نگهداری مواد غذایی

یخچال یک وسیله ضروری برای هر آشپزخانه ای است، از غذای ما محافظت و آن را خنک می کند تا بتوانیم برای مدت طولانی تری آنها را نگه داریم. دمای خنک باعث می شود رشد باکتری ها روی غذاها کندتر شود؛ با این حال، وقتی صحبت از این دستگاه به میان می آید، چند خطر برای سلامتی ما وجود دارد؛

در داخل یک یخچال به ظاهر تمیز، باکتری ها بیشتر از آنچه انتظار دارید وجود دارد.

باکتری ها

به تمام مواد غذایی که روزانه در یخچال خود می گذاریم و بیرون می آوریم فکر کنید؛ همه ما در روز چندین بار در یخچال را باز و بسته می کنیم؛ این لحظات، فرصت های بی شماری را برای باکتری ها فراهم می کنند تا وارد یخچال شده و در یک نقطه خوب مستقر شوند. این نقاط در یخچال به مراتب کثیف تر هستند و اغلب نیز فراموش می شوند که تمیز شوند. واضح ترین آنها، دستگیره یخچال است، چندین بار در روز با دست‌های احتمالاً کثیف لمس می‌شود، پس تعداد زیادی باکتری روی آن وجود دارد؛ اما با این حال باید بدانیم این قسمت، بدترین قسمت یخچال نیست…!

NFS International

NFS International سازمانی است که بر توسعه استانداردها و گواهینامه های بهداشت عمومی به منظور محافظت از سلامت انسان تمرکز دارد، آنها همچنین مردم را در مورد مسائل بهداشتی آگاه می کنند. طبق گفته این سازمان، کشوی سبزیجات کثیف ترین قسمت یخچال شما است! این ممکن است تعجب آور باشد زیرا سبزیجات به نسبت آنقدر کثیف به نظر نمی رسند!

سالمونلا و لیستریا

آزمایشات تحقیقات NSF نشان می دهد که انواع مختلفی از باکتری ها در کشوی سبزیجات مانند سالمونلا و لیستریا و همچنین مخمر و کپک وجود دارد. مشکل خود سبزیجات نیست، بلکه این واقعیت است که آنها می توانند توسط اقلام دیگر در سبد خرید مانند گوشت، کیسه مواد غذایی یا سایر عوامل هنگام حمل و نقل آلوده شوند. بسیاری از ما معمولاً حواسمان هست که گوشت خام را به‌خوبی و در بسته نگهداری کنیم، پس چرا این کار را با سبزیجات خود انجام نمی دهیم؟و آنها را بدون هیچ پوششی در کشوی سبزیجات قرار می دهیم!

تمیز کردن

خوشبختانه، تمیز کردن کشوی سبزیجات نسبتاً ساده است. کشو را از یخچال خارج کرده و خالی کنید و سپس آن را در سینک با آب داغ و مایع ظرفشویی بشویید، اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود یا قبل از قرار دادن آن در یخچال با دستمال کاغذی خشک کنید. هر ماه یک بار این کار را انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد