اونس طلا2299.79
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن که حتما باید بخورید

فصل پاییز در کنار تمام زیبایی های طبیعی خود غذا های متنوع، خوشمزه و سالمی نیز دارد که می توانید با مصرف آنها در این فصل وزن خود را کاهش داده و سالم بمانید.

برای بسیاری از افراد ورزش کردن طی فصل پاییز بسیار سخت تر می شود چرا که همه ما در این فصل علاقه بیشتری به به استراحت و خوابیدن داریم.

با این حال غذایی وجود دارد که می تواند مانع از افزایش وزن شما در این فصل شود. این غذا همچنین مزایای فوق العاده ای برای سلامتی دارد که مصرف آن به شدت پیشنهاد می شود.

کدو تنبل این غذای فوق العاده پاییزی است. کدو تنبل دارای فیبر بسیار بالایی بوده و حاوی مقادیر قابل توجهی پروتئین می باشد. در عین حال کالری بسیار کمی داشته که آن را برای کاهش وزن ایده آل می سازد.

کدو تنبل

طبق گفته متخصصین تغذیه کدو تنبل برای کاهش وزن مفید است زیرا تا حد زیادی از آب تشکیل شده است، بنابراین کالری کمی دارد و در عین حال حاوی بسیاری از مواد مغذی است.

کدو تنبل همانطور که اشاره شد حاوی مقادیر بسیار زیادی فیبر می باشد که مزایای لاغری آن شناخته شده است. فیبر باعث می شود تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و از این دریافت کالری شما را کاهش می دهد.

کدو تنبل را می توان به شکل های مختلفی مصرف کرد. از جمله این موارد تهیه برخی از غذا ها با آن، تفت داده تیکه های آن به تنهایی و یا تهیه پای و پوره و... است که سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد