اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با استفاده از این 3 ماسک‌ موی عالی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

آیا به دنبال جایگزینی طبیعی و ارزان برای محصولات و درمان های گران قیمت مو هستید؟ پس این مقاله برای شما مناسب است!

در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از مواد طبیعی ماسک های موی عالی درست کنید که موهای شما را نرم و براق کرده و در هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند!

ماسک مو با روغن نارگیل و عسل

روغن نارگیل به عنوان یک سلاح زیبایی واقعی شناخته شده است که نه تنها برای صورت و بدن، بلکه برای موهای شما نیز قابل استفاده است. اگر موهای شما آسیب دیده است و نیاز به ترمیم دارد، حتما باید ماسک عسل و روغن نارگیل را امتحان کنید! چراکه روغن نارگیل پر از اسیدهای چرب است و موهای شما را عمیقا مرطوب کرده و به بازسازی موهای آسیب دیده کمک می کند. از طرف دیگر عسل یک محافظ عالی برای رطوبت است و به حفظ رطوبتی که موهای شما توسط روغن نارگیل دریافت کرده کمک می کند. تنها چیزی که برای این ماسک ساده نیاز دارید 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و 1 قاشق غذاخوری عسل است. مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و از بالا تا ریشه موهایتان بمالید. حالا موهایتان را کنار هم قرار داده و با کلاه بپوشانید تا حداکثر کارایی داشته باشید. 15-20 دقیقه صبر کنید و آن را کاملا با آب گرم بشویید، سپس آن را طبق معمول استایل دهید. تغییر آنی را در بافت موهای خود خواهید دید.

ماسک مو با روغن نارگیل و دارچین

در این ماسک مو هم، روغن نارگیل به دلیل فواید فوق العاده آن جزء مواد تشکیل دهنده است. اما، این ماسک مو با دارچین مخلوط شده است تا به موهای شما کمک کند تا سریعتر و قوی تر رشد کنند و همچنین یک سلاح مخفی در برابر ریزش مو یا شوره سر است. دارچین دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است و همچنین جریان خون شما را افزایش می دهد، از این رو به رشد موهای شما کمک می کند. برای تهیه ماسک تنها به 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و 1 قاشق چایخوری دارچین نیاز دارید. این دو ماده را به خوبی با هم مخلوط کنید و ماسک را از پوست سر تا ریشه ها بزنید. ماسک را روی پوست سر خود ماساژ دهید تا گردش خون افزایش یابد. موهایتان را کنار هم قرار داده و با کلاه بپوشانید. بعد از 45 دقیقه آن را کاملا آبکشی کنید و موهای خود را با شامپوی معمولی خود بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، باید هفته ای یک بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک موی تخم مرغ و لیمو

آیا از موهای چربی دارید؟ پس ماسک موی لیمو و تخم مرغ همان چیزی است که شما نیاز دارید! تخم مرغ پر از ویتامین های A، D و E که به تغذیه موهای شما و درخشندگی آن کمک می کند. لیمو کمک می کند تا موهای شما کمتر چرب شود زیرا روغن و چربی را جذب می کند. ویتامین C موجود در لیمو نیز به سفت شدن موهای شما کمک می کند و به آن حجم بیشتری می دهد. تنها چیزی که برای این ماسک عالی نیاز دارید 1 تخم مرغ و نصف لیمو است. یک عدد سفیده تخم مرغ و نصف لیمو را در ظرفی بریزید. مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و سپس آن را از پایین به بالا به موهای خود بمالید و اجازه دهید حدود 45 دقیقه بماند. پس از اتمام زمان آن را با شامپوی معمولی خود بشویید و استفاده از نرم کننده را فراموش نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد