اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا می دانستید که می توانید این 8 مورد را با خمیر دندان تمیز کنید؟

آیا می دانستید که می توانید این 8 مورد را با خمیر دندان تمیز کنید؟ با این ترفند، در وقت شما صرفه جویی زیادی می شود.

خمیر دندان

ما معمولا دو بار در روز، برای تمیز کردن دندان‌های خود از خمیر دندان استفاده می کنیم، اما باید بدانیم خمیردندان کاربردهای بسیار بیشتری نیز دارد که کار را برای ما بسیار آسانتر می کند. در زیر یک فهرست 8تایی داریم:

1. رنگ مو

اگر موهای خود را در خانه رنگ می کنید، احتمالاً متوجه شده اید که حتی اگر به دور خط موی خود وازلین نیز بمالید، باز هم ممکن است پیشانی و گردن، رنگ بگیرند. برای ازبین بردن این لکه ها، با کمی خمیر دندان و پنبه روی پوست رنگ شده خود بمالید؛ قبل از اینکه متوجه شوید پوست شما تمیز خواهد شد. فراموش نکنید، با کمی آب و مقداری صابون ملایم محل را بشویید، چراکه خمیر دندان می تواند پوست را خشک کند.

2. فلاسک

آیا مدتی است که از فلاسک خود استفاده نکرده‌اید و بوی بدی ایجاد شده است؟ می توانید به راحتی با کمی خمیر دندان آن را تمیز کنید. مقداری از خمیردندان را در فلاسک بریزید و آن را با آب داغ پر کنید، خوب تکان دهید و بگذارید کمی خیس بخورد سپس آب آن را بیرون بریزید و با آب داغ بشویید، بوی بد آن از بین رفته است.

3. عینک آفتابی

آیا عینک آفتابی شما اثر انگشت، گرد و خاک و کمی خش دارد؟ مطمئن شوید که از خمیر دندان ملایم استفاده می کنید(نه خمیردندانی که دارای ذرات ساینده باشد). کمی خمیر دندان را با یک پد پنبه ای روی شیشه بمالید. به مالیدن آن با پد ادامه دهید تا خمیر دندان از بین برود.

4. تخته برش

اگر پیاز یا ماهی خورده کرده اید، احتمالا دستانتان و همینطور تخته برش بو گرفته است. با شستن دست ها و تخته با کمی خمیردندان می توانید به راحتی از شر این بو خلاص شوید.

5. مارکرها

اگر فرزند شما با مارکر روی میز را نقاشی کرده است، نگران نباشید، با کمک مقداری خمیر دندان و پاشیدن آب روی سطح و یک دستمال کاغذی، اثری باقی نمی ماند.

6. حاشیه سفید کفش

اگر صاحب یک جفت کفش کتانی با حاشیه سفید هستید، می‌دانید که حفظ سفیدی کفش چقدر دشوار است و معمولا بعد از مدتی کمی زرد یا خاکستری می شود. اگر می خواهید آنها را همچنان سفید نگه دارید، کمی خمیردندان را با اسکاج به محل بمالید و با یک دستمال کاغذی پاک کنید، کفشتان دوباره سفید می شود.

7.اتو

آیا کف اتوی شما کمی جرم دارد که اتو کردن لباس ها را دشوار می کند؟ مطمئنا نمی خواهید هیچ لکه ای روی لباس ها ایجاد کنید، بنابراین تمیز کردن منظم اتو بسیار مهم است. قبل از مالیدن کمی خمیردندان از سرد بودن اتو اطمینان حاصل کنید سپس با یک دستمال کاغذی آن ها را پاک کنید، به همین راحتی.

8. چراغ های ماشین

آیا چراغ های ماشینتان کمی کدر به نظر می رسند؟ نگران نباشید، فقط خمیر دندان را روی آنها بزنید و با یک مسواک قدیمی بمالید، اجازه دهید حدود 15 دقیقه بماند و سپس آن را تمیز کنید. متوجه خواهید شد که خمیردندان قهوه ای شده است و تمام کثیفی ها را از بین برده است. پس از اتمام کار، می‌توانید خمیر دندان را با یک حوله مرطوب تمیز کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد