اونس طلا2298.14
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این نکته را حتما در شستشوی لباس خود و کودکتان رعایت کنید!

چرا لباس های کودک خود را باید با نمک بشویید؟

التهاب پوست

وقتی دخترم بچه بود، با یک مشکل رایج یعنی پدید آمدن التهاب و جوش های ریز در پشت او روبرو شدم. من و همسرم مشکوک به حساسیت به غذایی خاص بودیم، بنابراین بلافاصله موادی را از رژیم غذایی دخترمان حذف کردیم، اما التهاب ناپدید نشد! وقتی به متخصص اطفال مراجعه کردیم، او به ما توصیه کرد لباس های بچه را با نمک بشوییم! وقتی متخصص جوش و التهاب را دید، معلوم شد که کوچولوی ما به مواد شوینده لباس حساسیت نشان داده است، نه غذا! با کمال تعجب، متخصص اطفال، به ما پیشنهاد تعویض پودر لباسشویی را نداد، در عوض توصیه کرد که لباس های کودک را با نمک بشوییم و آن را در قسمت نرم کننده بریزیم. بیایید در مورد نتیجه صحبت کنیم!

نحوه استفاده از نمک برای شستن لباس ها

به طور طبیعی، ما لباس های کودکان را جدا از بزرگسالان می شوییم؛ وقتی نوبت شستشوی لباس بچه است و می خواهیم ماشین را روشن کنیم، همان مقدار پودر قبلی به محفظه اصلی شستشو اضافه می کنیم، اما دو قاشق چایخوری نمک را جایگزین نرم کننده کردیم.

نتایج

اول اینکه دیگر لباس ها، فاقد عطر نرم کننده بودند که ما بلافاصله این مشکل را حل کردیم؛ برای اینکه بوی دلپذیری به لباس های تمیز بدهیم، چند قطره اسانس را به همراه نمک، به ماشین اضافه می کنیم.

بعد از آن، التهاب پوستی کودک ناپدید شد، چراکه نمک کمک کرد بقایای شوینده، روی لباس ها نماند، بنابراین جوش های پوست کودک از بین رفتند؛ همچنین با گذشت زمان متوجه شدیم که لباس ها نرم تر و روشن تر می شوند؛ بنابراین بار دیگر، یک محصول ارزان قیمت بهتر از یک محصول گران قیمت تخصصی عمل کرد.

برای شستن لباس ها، من از نمک معمولی استفاده می کنم، اما می توانید محلول نمک نیز تهیه کرده و داخل محفظه نرم کننده بریزید. اکنون، به لطف نمک، لباس بچه ها و بزرگسالان تمیز، نرم و روشن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد