اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با این روش مبل های قدیمی خود را بار دیگر مثل روز اول خود کنید

مبل ها یکی از پر استفاده ترین وسایل در خانه است که همیشه ساعات بسیار زیادی را بر روی آنها می گذرانید از این رو ممکن است بسیار زود شل و خراب شوند.

بسیار پیش می آید که شما مبل خود را از کارگاه ها و با قیمت ارزان تهیه کرده باشید که به سرعت خراب می شوند و یا آن را دست دوم گرفته باشید که می توانند سریع تر از حد معمول دچار فرورفتگی شوند.

از طرف دیگر حتی اگر مبل های گران قیمتی تهیه کرده باشید باز هم پس از مدتی ممکن است کیفیت آن کاهش پیدا کرده، دچار فرورفتگی شده و یا شل و بد قیافه شوند.

بسیار از افراد ترجیح می دهند که به سرعت سراغ تعویض وسایل خانه خود نرفته و به جای آن مبل های خود را تعمیر کنند چرا که به آنها علاقه داشته و یا به اندازه ای راحت هستند که نمی خواهند آنها را تعویض کنند.

خوشبختانه راه هایی برای تعمیر مبل ها و کاناپه های شما وجود دارد که با استفاده از آنها دیگر نیازی به تغییر اساسیه منزل خود طی هر چند سال یک بار نخواهید داشت.

مبل

طبق گفته متخصصان این حوزه مهم ترین عواملی که باعث افتادگی و یا شل و گود شدن مبل و کاناپه شما می شود فنر ها خراب شده و شکسته و یا شل شدن کوسن های مبل می باشد.

اگر پس از برداشتن کوسن های مبل متوجه شدید که زیر آن هیچ تغییری نکرده و صاف است مشکل شما از افتادگی کوسن ها ناشی شده و فنر ها و دیگر اجزای مبل شما سالم است.

بهترین گزینه برای تعمیر کوسن های شل شده و افتاده خرید فوم جدید و پر کردن کوسن ها با این فوم است که می تواند مبل شما را مانند روز اول تازه و نو کند.

پر کردن کوسن ها با فوم جدید نیز کار چندان سختی نبوده وش ما می توانید آن را در خانه انجام دهید. اگر فکر می کنید به راهنمایی بیشتری نیاز دارید نیز می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت روش این کار را بیاموزید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد