اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از انجام این اشتباه، هنگام کشیدن جاروبرقی جدا بپرهیزید!

اگر جاروبرقی شما بوی تندی می دهد، حتما این نکته را باید رعایت کنید!

نظافت منزل

هنگام نظافت منزل، مسلما شما می خواهید خانه تان تمیز تر شود نه کثیف تر! ما هرگز تصور نمی کردیم که ممکن است با عدم رعایت این نکته، خانه خود را به جای تمیز کردن، کثیف تر کنیم! بسیاری از مردم این "اشتباه" را انجام می دهند و مجبور می شوند تمیزکاری را از ابتدا شروع کنند!

جارو برقی

آیا تا به حال به خاطر دارید که جارو برقی خود را تمیز کرده باشید؟ مطمئناً! مثلا هر از چند گاهی کیسه آن را تعویض می کنید، اما باید بدانید تنها انجام این کار کافی نیست! این دقیقاً اشتباهی است که ممکن است همه چیز را به هم بریزد!

شما علاوه بر تعویض کیسه، باید فیلتر را به طور مرتب تمیز کنید، چراکه همه نوع آلودگی ای در آنجا جمع می شود. اگر با یک فیلتر کثیف، خانه خود را جارو برقی بکشید، در واقع تمام خاک را مستقیماً از جاروبرقی بیرون می کشید و همچنین علاوه بر آن، این اتفاق، قدرت جاروبرقی را نیز بسیار کاهش می دهد. بنابراین، پس از هر چند بار استفاده از جاروبرقی، حتماً باید فیلتر را تمیز کنید!

بوی تند

اگر متوجه شدید که هنگام استفاده، جارو برقی شما بوی تندی می دهد، این نشانه ای است که به شما می گوید وقت آن است که فیلتر را تمیز کنید! برخی از جاروبرقی ها دارای فیلتر قابل شستشو هستند، بنابراین می توانید فیلتر را با آب گرم (بدون صابون) در سینک ظرفشویی بشویید، اما در مورد فیلترهایی که قابل شستشو نیستند، می توانید با مسواک آن را تمیز کرده یا فیلتر را عوض کنید. به این ترتیب، جاروبرقی شما طول عمر بیشتری خواهد داشت و فرش های شما نیز بسیار تمیزتر خواهند شد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد