اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ماشین ظرفشوییتان بوی بدی می دهد؟ پس این نکات حتما به کارتان می آید

با این ترفندها با ماشین ظرفشویی بد بوی خود خداحافظی کنید!

ماشین ظرفشویی بدبو

قطعا داشتن یک ماشین ظرفشویی بدبو در آشپزخانه بسیار آزاردهنده است! هربار که ظروف تمیز را از ماشین بیرون می آورید، به نظر می رسد بوی تندی از آن خارج می شود و نگرانید که ظروف تمیز نیز چنین بویی به خود بگیرند, اما خوشبختانه این نکات می تواند به شما کمک کنند تا مطمئن شوید، ماشین ظرفشویی شما بوی تازگی دهد.

آبکشی کنید

بسیاری از افراد فکر می کنند ماشین ظرفشویی به سادگی تمام مواد غذایی روی بشقاب و قابلمه ها را هم ازبین می برد! اما بهتر است قبل از قرار دادن ظروف در ماشین، آنها را آبکشی کنید. ماشین خرده ریز غذا را از بشقاب های شما می شوید، اما باید به جایی بروند، درست است؟ آنها می توانند به فیلتر دستگاه یا کف ماشین ظرفشویی برده شوند و این همان چیزی است که باعث ایجاد بوی بد می شود. دفعه بعد، قبل از قرار دادن ظروف خود در ماشین، هرگونه ضایعات غذایی را که در ظروف است به سطل زباله بریزید.

2عدد لیمو

اگر صدمه قبلاً وارد شده است و حالا شما یک ماشین ظرفشویی بدبو دارید، به روش زیر می توانید آن را برطرف کنید:

یک کاسه با دو عدد لیمو(هر دو را به دو نیم قسمت کنید) و یک فنجان آب، در قفسه پایینی ماشین ظرفشویی قرار دهید و سپس ماشین را روشن کرده و بگذارید اجرا شود. وقتی لیموها گرم می شوند، به خنثی کردن بوی تند کمک می کند.

حمام سرکه

اگر نمی خواهید دو لیمو را قربانی کنید، می توانید به جای آن از ترفند زیر استفاده کنید، تقریباً یکسان است: مقداری سرکه را در یک کاسه بریزید و آن را در قفسه پایینی ماشین خود قرار دهید، سپس آن را روشن کنید.

تمیز کردن فیلتر

پس از انجام همه این کارها، فیلتر و قسمت زیر ماشین ظرفشویی را از نظر باقیمانده مواد غذایی و سایر آلودگی ها و کثیفی ها بررسی کنید. در صورت لزوم، می توانید از یک پارچه میکروفایبر مرطوب با کمی مایع ظرفشویی، برای پاک کردن سطوح داخل ماشین استفاده کنید. اگرچه ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف ساخته شده است، اما لازم است هراز گاهی خود آن را نیز تمیز کنید. تمیز کردن درست داخل ماشین، باعث می شود ظروف شما تمیزتر و درخشان تر شوند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد