اونس طلا2414.89
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر شیراز افتتاح شد+تصاویر

نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز روز گذشته افتتاح شد و از ۲۷ تا جمعه ۳۰ مهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

محمود بندرچی مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهر سنگ‌ها و صنایع وابسته در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع و با حضور 90 برند داخلی از 10 استان کشور برگزار شد.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

وی گفت :مطمئنا اگر کرونا نبود نمایشگاه بهتری را در پیش داشتیم اما اکنون با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در شیراز خبر داد.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

مدیر عمل شرکت رستاک پاد ویژن با اشاره به اینکه بیش از 90 برند در حوزه های مختلف صنعت طلاو جواهر از سراسر نقاط کشور (اصفهان ،خراسان جنوبی ،آذربایجان شرقی ،یزد،اهواز و تهران و ..) در سه سالن حافظ، بهار و سرو به ارائه و نمایش جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند گفت: در این نمایشگاه سعی شده تا با حمایت از تولیدات داخلی و فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به پیشبرد اهداف اقتصادی کشور کمک شود.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

وی گفت این نمایشگاه با استقبال خوبی از روز گذشته روبه رو شده و بالغ بر 4000 بازدید کننده داشته ایم و پیش بینی می شود تا پایان نمایشگاه این عدد به سی هزار نفر برسد.

بندرچی همچنین گفت امروز همایشی در حاشیه نمایشگاه به مدیریت اتحادیه طلا و جواهر شیراز و با حضور نمایندگانی از استانهای مختلف به مشکلات و مسایل این صنعت برگزار شد.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

بازدیدکنندگان محترم می‌توانند برای بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر از روز سه شنبه ۲۷ مهر تا روز جمعه مورخ ۳۰ مهر همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با همراه داشتن بلیت و کارت شناسایی معتبر و رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه نمایند.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

نمایشگاه طلاو جواهر شیراز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد