اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردی که به دزد دوچرخه اش کمک کرد!

مرد اسکاتلندی در مسیر بازگشت از محل کار به خانه بود که با دزد دوچرخه اش مواجه شد و تصادفا به وی کمک کرد.

به گزارش سایت طلا ، یک مرد اهل گلاسکو اسکاتلند که به یک غریبه در تعمیر دوچرخه کمک می‌کرد، متوجه شد که در حال تعمیر دوچرخه خودش است و شوکه شد. «جان دِولین» ۶۴ ساله زمانی که از محل کارش به خانه باز می گشت با «پائول هارتِی» دزد دوچرخه اش روبه رو شد.

هنگامی که دولین مشاهده کرد هارتی برای تعمیر دوچرخه نیاز به کمک دارد، به او کمک کرد. اما حین تعمیر دوچرخه متوجه شد در واقع در حال تعمیر دوچرخه خودش است. این در حالی بود که حتی کلاه ایمنی متعلق به دولین نیز روی دوچرخه قرار داشت. دولین پیش از آنکه دزد دوچرخه را در خیابان تعقیب کند به او گفت که این دوچرخه متعلق به خود او است.

دولین حین تعمیر دوچرخه از روی برچسب‌ها و کلاه ایمنی تشخیص داد که دوچرخه متعلق به خودش است. هارتی به روی دولین چاقو کشید و فرار کرد و دولین نیز به تعقیب او پرداخت. وی پس از تماس دولین با ۹۹۹ دستگیر شد.

هارتی ۴۶ ساله پس از دستگیری و حضور در دادگاه گلاسکو اعتراف کرد که در تاریخ ۱۸ ژوئن با شکستن درب انباری اقدام به سرقت دوچرخه دولین کرده است. او همچنین به داشتن چاقو بدون مجوز قانونی اعتراف کرد. همسر دولین در تاریخ فوق متوجه شکسته شدن درب انباری و به هم ریخته شدن آن شده بود.

گفتنی است که هال هارتی توسط قاضی یوهانا جانسون و با حکم دادگاه به ۱۵ ماه زندان محکوم شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد