اونس طلا2394.45
مظنه16,156,000
18 گرم3,729,600
ارزش سکه36,399,468
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

نامه یک دزد به صاحبخانه: اگر چیزی در خانه نداری در خانه را قفل نکن

یک دزد پس از تلاش های بسیار وارد یک خانه در هند شد و پس از پیدا نکردن هیچ چیز ارزشمندی برای صاحبخانه یک نامه نوشت و آنجا را ترک کرد.

یک سارق در هند، آنقدر از میزان آنچه در دزدی از یک منزل به چنگ آورده، دلخور شده بود که برای صاحبخانه یک یادداشت گلایه‌آمیز گذاشت.

صاحب‌خانه‌ای که پس از دو هفته سفر، به خانه‌اش در بخش دواس در ایالت مادیا پرادش در مرکز هند بازگشت، متوجه شد که مقداری پول نقد و چند قطعه زیورآلات از خانه او سرقت شده و دزد ناراضی در یادداشتی برای او نوشته است: "اگر پولی در خانه نیست، لازم نیست قفل باشد. از طرف جمع‌کننده"

در مجموع ۳۰ هزار روپیه، معادل ۴۰۰ دلار و تعداد اندکی زیورآلات از این خانه به سرقت رفته اما زمان دقیق این دستبرد مشخص نیست چرا که صاحبخانه دو هفته در منزلش نبوده اما ۹ اکتبر به خانه بازگشته است.

دزدی

ایندیا اکسپرس در گزارشی از این حادثه اعلام کرده است که این یادداشت با قلم و کاغذ دفترچه مخصوص ماموران دولت نوشته شده است. پلیس محلی در حال تحقیق در مورد این سرقت است.

انتشار تصویر یادداشت سارق در شبکه‌های اجتماعی هند و جهان واکنش‌برانگیز شد. بعضی به شوخی نوشته‌اند که با دزد همدردی می‌کنند: "وقت دزدان واقعا طلاست. دزد عزیز، من واقعا متاسفم که وقتت تلف شد."

چند کاربر هم نوشته‌اند که اگر این دزد به خانه آنها هم بزند احتمالا یادداشت مشابهی برایشان خواهد گذاشت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد