اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

چه چیزهایی به برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا تعلق می گیرد؟

حتما شما هم در مورد لاتاری گرین کارت آمریکا شنیده اید.

حتما شما هم در مورد لاتاری گرین کارت آمریکا شنیده اید. همانطور که می دانید شرکت در لاتاری و برنده شدن در آن آسانترین و سریعترین راه مهاجرت به ایالات متحده است و تنها آمریکاست که از این طریق، مهاجر می پذیرد. اما به برندگان لاتاری گرین کارت چه چیزهایی تعلق می گیرد؟ امتیازات برنده شدن در لاتاری چیست؟ آیا به برندگان لاتاری خانه، ماشین و پول هم می دهند؟ به برنده لاتاری کار می دهند؟ برنده لاتاری چطور می تواند در امریکا زندگی کند و شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا چگونه است؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای برنده شدن در لاتاری آمریکا

شاید جالب باشد که بدانید به برندگان لاتاری گرین کارت نه تنها خانه، ماشین و پولی داده نمی شود، بلکه پیدا کردن کار هم بر عهده خود شخص است. اما چرا اینقدر تقاضا برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا وجود دارد و فواید برنده شدن در لاتاری چیست؟ همانطور که استحضار دارید، آمریکا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و شهروندان امریکایی از سطح رفاهی خوبی برخوردارند به طوریکه نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است. از طرفی امریکا کشور مهاجر پذیری است و هرساله مهاجران زیادی از سراسر دنیا دارد. جالب است بدانید همه این مهاجران در صورت گرفتن گرین کارت امریکا که مجوز سکونت دائم در این کشور است می توانند از کلیه حقوق و مزایایی که شهروندان امریکایی از آن برخوردارند بهره مند شوند. بنابراین برنده لاتاری می تواند در سریعترین زمان ممکن و با دارا بودن شرایط حداقلی به این مهم دست یابد. اما امتیازات لاتاری تنها همین نیست و برنده شدن در لاتاری مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

امتیازات برنده شدن در لاتاری عبارت است از:

حق سکونت در آمریکا
حق کار در بخش های دولتی و خصوصی آمریکا (امکان یافتن مشاغل فدرال)
حق تحصیل و استفاده از امکانات نظام آموزش عالی آمریکا
حق گرفتن شهروندی آمریکا
حق گرفتن پاسپورت آمریکایی پس از سیتیزنی
حق استفاده بیمه و نظام بهداشت و درمان آمریکا
حق برخورداری از خدمات شهروندی آمریکا
حق خروج و ورود مجدد به آمریکا بدون نیاز به ویزا
حق مهاجرت به همراه همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال
حق آوردن بستگان نزدیک به آمریکا و امکان درخواست ویزای خانوادگی برای آنان

همچنین جالب است بدانید که برنده شدن در لاتاری و گرفتن ویزای مهاجرتی آمریکا از طریق لاتاری، کم هزینه ترین راه مهاجرت به آمریکاست. حال که با امتیازات برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا آشنا شدیم، در ادامه به بررسی شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا و راهنمای زندگی و کار برندگان لاتاری می پردازیم.

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا

برندگان لاتاری در امریکا از سطح رفاهی قابل قبولی برخوردار هستند چرا که همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، آنان امکان یافتن هر شغل و هر منصبی را در آمریکا دارند. و با توجه به درآمد بالا در این کشور مسلما شرایط زندگی آنان در آمریکا بسیار مناسب خواهد بود. ذکر این نکته ممکن است بسیار جالب باشد که طبق آمار برندگان لاتاری ایرانی جز اقشار تحصیل کرده و ثروتمند آمریکا هستند و سطح زندگی آنان در این کشور بسیار قابل قبول است. در واقع، در مقایسه با جمعیت مهاجران دیگر کشورها، ایرانیان دارای مدارک تحصیلی بالاتر، درآمد بیشتر و مهارت زبانی بهتر هستند.

راهنمای زندگی، کار و تحصیل در آمریکا برای برندگان لاتاری

با همه این تفاسیر، برندگان لاتاری چطور می توانند در امریکا زندگی کنند، کار پیدا کنند و یا حتی در این کشور تحصیل نمایند؟ مهمترین نکته ای که باید برندگان لاتاری برای زندگی در آمریکا مدنظر داشته باشند، انتخاب ایالت مناسب با توجه به شرایط و شغلشان است. زیرا ممکن است شما شغلی داشته باشید که در یک ایالت درآمد بالایی داشته باشید اما درآمد شما در ایالتی دیگر پایینتر از آن مقدار باشد. همچنین مدنظر داشته باشید متوسط هزینه زندگی در ایالت ها و شهرهای مختلف آمریکا، متفاوت است. بنابراین برندگان لاتاری برای آنکه بتوانند به راحتی در آمریکا زندگی نمایند، باید ایالتی را انتخاب کنند که در آمد شغلشان در آن ایالت بالا باشد و از طرف دیگر هزینه زندگی هم در آن ایالت مناسب باشد که به اصطلاح دخلشان با خرجشان همخوانی داشته باشد. همچنین آن دسته از برندگان لاتاری که به دنبال تحصیل در آمریکا هستند، باید ایالتی را انتخاب نمایند که هم هزینه تحصیل در آن ایالت مقرون به صرفه باشد هم امکان یافتن شغل در زمینه دلخواهشان را داشته باشند. برای آگاهی از شرایط و ویژگی ایالت های مختلف در آمریکا و نحوه انتخاب مناسبترین گزینه بر حسب شرایط خودتان، می توانید از موسسه های مهاجرتی متخصص و کاربلد کمک بگیرید.

منبع: کارت سبز https://cartesabz.net/dv-benefits

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد