اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با نوشیدن این نوشیدنی ها به بالای صد سال خواهید رسید

نوشیدنی ها تاثیر زیادی بر روی سلامتی ما دارند و هیچگاه نباید دست کم گرفته شوند. در واقع نوشیدن براخی از نوشیدنی های سالم می تواند شما را به بالای 100 سال برساند.

رسیدن به بالای صد سال یک موضوع عجیب نیست و می توان با داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذا های مفید به آن رسید. در واقع شما می توانید با نوشیدن این نوشیدنی ها سال ها به عمر خود اضافه کنید.

1. آب: آب مهم ترین نوشیدنی ای است که شما لازم است به صورت روزانه مصرف کنید. بدن برای انجام تمام کار های ضروری خود به آب نیاز دارد و نوشیدن کم آن می تواند مشکلات بسیاری را به وجود اورد.

2. قهوه: یک مطالعه در سال 2018 بر روی 500 هزار نفر نشان داد که افرادی که قهوه نمی نوشند احتمال مرگ آنها بر اثر بیماری بیشتر است. قهوه یک نوشیدنی بسیار مفید بوده و مصرف به اندازه آن می توان باعث افزایش عمر شود.

3. چای سبز: مطالعات بسیاری نشان داده است که چای سبز برای قلب و دیگر اندام های بدن بسیار مفید است. در واقع مطالعه در سال 2020 نشان داد که چای سبز می تواند باعث افزایش عمر شود.

چای قارچ

4. چای قارچ: این نوشیدنی که ریشه در سنت چین دارد فوق العاده برای سلامتی مفید است. قارچ ها حاوی ترکیباتی به نام تریترپن هستند که می تواند عملکرد همه اندام های حیاتی شما را بهبود بخشد.

5. آب گوجه: یکی از دلایل اصلی پیری التهاب موجود در بدن است که آب گوجه به شکل مؤثری از آن پیش گیری کرده و باعث می شود که عمری طولانی تر داشته باشید.

6. آب انار: این نوشیدنی حاوی ترکیباتی است که می توانند از بدن در برابر سموم روزمره و همچنین استرس اکسیداتیو محافظت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد