اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

داروهای به اصطلاح گیاهی با درون مایه مخدر در عطاری ها توزیع می شود

اخگری گفت: خیلی از افراد برای کاهش وزن و جوانان به قصد ایجاد عضله در توده بدنی از داروها و ترکیبات تقلبی استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت طلا ، مریم اخگری عضو هیأت علمی سازمان پزشکی قانونی و متخصص سم و داروشناسی گفت: یکی از مشکلات بزرگ کشور ما استفاده از دارو‌های تقلبی است که با برچسب کاملا گیاهی در بسیاری از عطاری‌ها توزیع می‌شوند.

وی ادامه داد: این توزیع از طریق شبکه‌های ماهواره‌‎ای انجام می‌شود. خیلی از افراد از طریق اینترنت و شبکه‌های مجازی، این دارو‌ها را به دست مصرف کننده می‌رسانند. خیلی از مردم هم برای کاهش وزن و جوانان به قصد ایجاد عضله در توده بدنی آنها را استفاده می‌کنند.

اخگری مطرح کرد: افراد به منظور ترک پرخاشگری، ترک اعتیاد و خیلی‌ها به قصد تقویت قوای جنسی از ترکیبات متنوع استفاده می‌کنند که این ترکیبات اصلا ترکیبات خالص گیاهی نیست. حتما باید توجه کرد که از دارو‌ها و ترکیباتی استفاده شود که روی آن‌ها تاییدیه، مجوز وزرات بهداشت و برچسب سلامت ثبت شده باشد و همیشه به اصالت دارو توجه داشته باشند.

این متخصص سم و داروشناسی افزود: اگر در حین استفاده از این دارو‌ها عوارض جانبی را حس می‌کنید، مطمئن باشید که دارو‌ها و ترکیبات با یکسری از مواد ترکیب شده اند. ترکیب شدن این‌ها به این صورت است که یکسری قرص‌های مخدر را می‌کوبند و آن را داخل کپسول قرار می‌دهند و به دست مصرف کننده می‌رسانند. چون این دارو‌ها دوز مشخصی ندارند، فرد را به مقادیر سمی و حتی مرگ پیش می‌برند و افرادی را داشته‌ایم که از این دارو‌ها و ترکیبات به قصد کاهش وزن و ترک اعتیاد استفاده کرده و دچار مسمومیت شدید شده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد