اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دیوار سفیدتان لکه شده است؟ این ترفند عالی، بدرد شما می خورد.

با این ترفند فوق العاده، درعرض 2 ثانیه لکه های تیره روی دیوار را تمیز کنید!

لکه های روی دیوار

این اتفاق برای همه ما بسیار آشنا است؛ هنگام جابجایی اثاثیه، کشیده شدن کیف بچه ها به دیوار، هنگام عبور از راهروها، دست کثیف کودک که به دیوار می مالد و هر عامل دیگری که همه و همه باعث لکه شدن و خط افتادن روی دیوار های سفید یا روشن خانه و محل کار می شود و به راحتی روی دیوار، قابل مشاهده است و منظره ی بدی را ایجاد می کند.

مسلم است که جلوگیری از این اتفاق سخت است، اما برطرف کردن آن، آسان می باشد!

اگر شما هم مثل ما، عاشق ظاهر تمیز و نو دیوارهای سفید خانه یا محل کار خود هستید ،به خواندن ادامه دهید؛ این ترفند واقعا آسان است و فقط 2 ثانیه طول می کشد تا لکه ها از روی دیوار برداشته شوند! تنها چیزی که شما نیاز دارید یک توپ است!

ترفند 2ثانیه ای با یک توپ

حتما با خود فکر می کنید: "یک توپ؟!" خب، نه هر توپی! برای خلاص شدن از شر این علامت ها و لکه ها، شما به یک توپ تنیس نیاز دارید. امیدواریم که تنیس را دوست داشته باشید یا شاید صاحب یک سگ باشید، تا از قبل چند تا از این توپ ها را در خانه داشته باشید. اگر هم نه، این توپ ها معمولاً ارزان هستند و می توان آنها را از بسیاری از فروشگاه های ورزشی تهیه کرد.

چگونگی انجام ترفند

دیگر نیاز به توضیح زیادی نیست، وقتی که می دانید باید از یک توپ تنیس استفاده کنید. فقط از تمیز بودن توپ تنیس برای شروع کار، اطمینان حاصل کنید. فقط کافی است توپ را روی علائم و لکه های روی دیوار، بمالید و سپس ناپدید شدن آنها را ببینید. به همین راحتی! پارچه توپ، کثیفی ها را از روی دیوار شما برداشته و دیوارها را یکبار دیگر بدون لک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد