اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هیچگاه پوست سیب را از میوه آن جدا نکنید

میوه سیب خواص فوق العاده زیادی برای سلامتی دارد و همه ما این را می دانیم. اما لازم است بدانید پوست این میوه به اندازه خود آن برای سلامتی مفید است.

سیب یکی از پر طرفدار ترین میوه ها در سراسر جهان است. از قدیم گفته شده است که خوردن روزانه یک عدد سیب می تواند شما را از پزشک بی نیاز کند، اما باید توجه کنید که پوست آن را جددا نکنید.

در گذشته تصور می شد که فیبر بسیار زیادی در پوست سیب وجود دارد و از این رو نباید پوست آن را جدا کرد اما تحقیقات جدید نشان داده که داستان به همبنجا ختم نمی شود.

تحقیقات گسترده ای انجام شده است که نشان می دهد پلی فنول های موجود در پوست همان چیزی است که می تواند شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز کرده و سلامتی را برای تان به ارمغان آورد.

پلی فنول ها ترکیبات غیر قابل هضمی هستند که می توانند رشد باکتری های مفید در روده را افزایش دهند. این باکتری ها تاثیر بسیاری بر روی سلامتی داشته که از جمله می توان به کاهش کلسترول و کاهش وزن اشاره کرد.

سیب با پوست

در واقع یک مطالعه نشان داد 75 گرم سیب به همره پوست آن (معادل یک سیب متوسط) سطح کلسترول بد خون را 23 درصد بیشتر از یک وعده آلوهای سرشار از فیبر کاهش می دهد.

در کنار این موارد میوه سیب سرشار از انواع ویتامین ها بوده که برای فرایند های طبیعی بدن ضروری بوده و می توانند در برابر بسیاری از بیماری ها پیشگیری کنند.

شما می توانید سیب را به اشکال مختلفی مصرف کنید. از خوردن یک میوه کامل برای میان وعده گرفته تا اضافه کردن قطعات کوچک خورد شده آن به صبحانه تان همگی روش خوبی برای افزایش مصرف این میوه فوق العاده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد