اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

حرف هایی که هیچگاه نباید به یک فرد افسرده بزنید

داشتن یک زندگی آرام و سالم آرزوی هر فردی است اما گفتن این حرف ها به فردی که افسردگی دارد تنها می تواند زندگی کردن را برای او سخت تر کند.

افرادی که درگیر افسردگی هستند به شدت نیازمند این موضوع هستند که یک فرد را کنار خود داشته باشند تا بتوانند با او صحبت کنند. در این هنگام اگر شما فردی هستید که با یک فرد درگیر افسردگی زندگی می کنید باید به خوبی بدانید که هر حرفی را نباید به او بزنید.

گفتن برخی حرف ها و نکته ها به یک فرد افسرده می تواند تنها او را بهم بریزد و در موقعیت بغرنج تری قرار دهد. به شما پیشنهاد می کنیم از گفتن این حرف ها به یک فرد افسرده خودداری کنید.

1. به زودی اوضاع بهتر می شود: افراد افسرده به خوبی می دانند اوضاع تا مدتی طولانی قرار است به همین صورت بماند.

2. چرا غمگینی؟ تو که تو خونه ات نشستی، کار داری، زن و بچه داری دلیلی برای غمگینی نداری: افسردگی می تواند هر فردی و در هر موقعیتی اتفاق بیافتد.

3.خوشحال باش یا تو میتونی صبور باش: این حرف مثل وقتی است که کسی در حال غرق شدن است و شما او را نگاه کنید و بگویید خوشحال باش.

افسردگی

4. تو افسرده بنظر نمی رسی: افسردگی چهره خاصی ندارد و گاهی افراد افسرده حتی ناراحت هم به نظر نمی آیند از تشدید کردن این کلیشه دست بردارید.

5. انقدر خودخواه نباش: در خود فرو رفتن و ساکت بودن بخاطر افسردگی از روی غرور نیست بلکه از علائم مشکلات روحی است.

6. بهش فکر نکن یا مثبت فکر کن: اگر افراد افسرده به همین راحتی می توانستند از فکر کردن به این مسئله دست بکشند یا مثبت فکر کنند هرگز افسرده نمی شدند.

7. میتوانست بدتر از این هم باشد: این حرف عذاب وجدان بسیار زیادی را در ان ها به وجود می آورد که انگار آن ها در داشتن احساس افسردگی مقصر بوده اند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد