اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

ترفندی فوق العاده برای پاک کردن ماکروفر مملو از کثیفی و چربی!

آیا ماکروفر یا فر شما پس از استفاده، بطور غیرقابل باوری چرب شده است؟ با این ترفند در مدت زمان کوتاهی دوباره آن را نو کنید!

ماکروفر کثیف

یک سوال بزرگ: چگونه می توانید از شر یک ماکروفر کثیف خلاص شوید؟ به نظر می رسد که تمیز کردن محفظه چرب ماکروفر با یک اسفنج و مقداری مایع ظرفشویی اتفاق نمی افتد! ترفندی وجود دارد، هر چند به نظر می رسد که بسیار ساده است؛ اما تنها چیزی که نیاز دارید لیمو است! با این ترفند، آن لکه های چرب غلیظ و سمج، کاملا ازبین می روند!

این ترفند چگونه کار می کند؟

. برای شروع، اول از جاروبرقی استفاده کنید تا تمام خرده ها و تکه های کوچک را جمع کنید. به یاد داشته باشید که نوار لاستیکی اطراف ماکروفر را نیز جاروبرقی بکشید چراکه خرده های زیادی در آنجا گیر می کنند.

. سپس یک لیمو را قطعه قطعه کنید و آنها را در یک کاسه کوچک مناسب فر، قرار دهید.

. ماکروفر را با دمای 200 درجه سانتی گراد گرم کنید.

. پس از گرم شدن فر، کاسه را داخل فر داغ قرار دهید و بگذارید 10 دقیقه آنجا بماند. آب موجود در لیمو تبخیر شده و این "بخار لیمو" تمام چربی ها را از بین می برد.

. بعد از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چربی را با یک پارچه مرطوب میکروفایبر پاک کرده و پارچه را بشویید و این مرحله را تکرار کنید.

. در آخر، درب فر باید باز باشد تا همه جای ماکروفر به درستی خشک شود.

لکه سرسخت؟

اما برخی از لکه ها هستند که بسیار سرسخت بوده و به سادگی و با این روش تمیز نمی شوند. اگر بعد از امتحان این ترفند چند لکه سرسخت باقی مانده است، وقت آن است که ترفند دوم را انجام دهید. 30 گرم جوش شیرین برداشته و به آن آب اضافه کنید تا خمیر خوب و غلیظی به دست آید؛ سپس این خمیر را روی لکه بمالید و اجازه دهید 15 تا 30 دقیقه بماند؛ سپس به آسانی می توانید لکه را پاک کنید! به همین راحتی!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد