اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین اسموتی دنیا را چگونه درست کنیم

اسموتی ها یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها در جهان هستند که اگر به صورت خانگی تهیه شوند می توانند بسیار سالم و مغذی باشند.

همانطور که می دانید اسموتی شامل میوه ها، سبزیجات و... می شود که می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد اما بسیاری از اوقات اسموتی هایی که از بیرون تهیه می کنید حاوی مقادیر بسیار زیادی قند بوده که سلامت شما را به خطر می اندازد.

به علاوه اسموتی ها حتی اگر سرشار میوه و سبزیجات تازه باشد نیز حاوی تمامی گروه های غذایی مانند پروتئین ها یا چربی های سالم نیستند که از این جهت نمی توان به آنها عنوان غذای کامل را داد.

حال ما در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که از گروه های مختلف غذایی چگونه می توان در یک اسموتی استفاده کرد به شکلی که تمام گروه های غذایی در آن وجود داشته باشد.

1. پروتئین: بسیاری از مردم برای افزودن پروتئین به اسموتی خود به پودرهای پروتئینی تکیه می کنند. اما غذاهای کامل مانند ماست یونانی ساده، کره آجیل و حتی لوبیا گاربانزو نیز افزودنی های فوق العاده ای است که می توان به اسموتی اضافه کرد.

اسموتی

2. فیبر: هنگام تهیه اسموتی خود سعی کنید پوست میوه هایی مانند گلابی، سیب و هلو را در صورت امکان نگه دارید. همچنین گلهای گل کلم منجمد می تواند به فیبر اسموتی شما کمک کند بدون اینکه بر طعم آن تأثیر بگذارد.

3. شیرینی: برای شیرین شدن اسموتی شما گزینه های طبیعی بسیاری را پیش روی خود دارید که می توانند برای سلامتی تان نیز مفید باشد. از جمله این موارد، استفاده از میوه هایی مانند موز، توت های یخ زده و یا خرما و عسل است.

4. مایعات: هنگام انتخاب مایع انتخاب مواردی که فاقد قند اضافی هستند بسیار مهم است. آب نارگیل، شیره افرا ، آب میوه (بدون قند اضافه) و حتی شیر یا شیرهای جایگزین می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند که می توانند طعم های موجود در مخلوط را تکمیل کنند.

5. در انتها افزودن موادی مانند تخم کتان، دانه های چیا یا دانه های کنف می تواند به نوشیدنی شما برخی از چربی های سالم، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مهم را بدهد که در غیر این صورت ممکن است از آنها استفاده نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد