اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مراقب باشید! چرا نباید از فلفل و نمک در رستوران استفاده کنید؟!

دلیل اینکه نباید از نمک و فلفل پاش در رستوران استفاده کنیم، چیست؟

غذا در رستوران

اگر در رستوران غذا می خورید، قبل از افزودن فلفل به غذای خود، سعی کنید به سرآشپز رستوران موردنظر اعتماد کنید چراکه سرآشپز اغلب کار خود را بلد است و احتمالاً غذای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دریافت خواهید کرد. با این وجود، ممکن است بخواهید با افزودن کمی فلفل، طعمی اضافی به غذای خود بدهید. اما، شما واقعاً نباید این کار را انجام دهید، دلیل آن در اینجا آمده است.

فلفل پاش

فلفل پاش و منو، توالت،دستگیره و یا حتی کارد و چنگال نیستند که کثیف ترین مکان ها در یک رستوران باشند اما، بر اساس تحقیقات انجام شده توسط ABC News، فلفل پاش ها حاوی 11600 باکتری هستند! این تحقیق بین 12 رستوران در نیویورک، آریزونا و اوهایو انجام شد؛ علاوه بر آن، نمکدان ها حاوی E.coli نیز بودند! و اما در مورد منو، ظاهراً منو حاوی تعداد بیشتری باکتری است، با 185000 باکتری عظیم!

تمیز کردن

چرا منو، فلفل و نمک پاش ها اینقدر کثیف هستند؟ یوناس سیکلر ، مدیر ConsumerSafety.org ، می داند علت چیست! او چنین توضیح می دهد: " در اکثر رستوران ها، بیشتر فلفل ونمک پاش ها فقط در صورت کثیف شدن پاک می شوند و حتی در این صورت هم تنها با یک پارچه مرطوب این کار انجام میشود! هچنین یک فلفل پاش هرگز خالی نمی شود، درنتیجه هرگز از داخل نیز تمیز نمی شوند!

کودکان

سیکلر همچنین توضیح می دهد که کودکان نوپا باعث می شوند تعداد بیشتری باکتری به نمک و فلفل پاش ها منتقل شود. به گفته وی، بسیاری از والدین برای آرام کردن کودک خود به کودکان نوپا و خردسالان خود اجازه می دهند با آنها بازی کنند درنتیجه هر چیز دیگری که در انگشتان کودکان باشد به راحتی منتقل می شود!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد