اونس طلا2349.79
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اگر هر روز چای می نوشید مراقب این خطرات آن برای سلامتی باشید

چای دومین نوشیدنی پرطرفدار در جهان بوده که از مزایا و معایب مختلفی برخوردار است.

چای دومین نوشیدنی پرطرفدار در جهان بوده که از مزایا و معایب مختلفی برخوردار است. بسیاری از ما روزانه چند فنجان چای می نوشیم که می تواند تاثیر بسیاری بر روی سلامت داشته باشد.

پیش از این درباره مزایای نوشیدن روزانه چای صحبت کرده بودیم و حال قصد داریم درباره معایب آن حرف بزنیم. ادامه خبر را بخوانید تا از خطرات نوشیدن روزانه چای برای سلامتی آگاه شوید.

1. باعث افزایش وزن می شود. نوشیدن روزانه چای همراه با شیرین کننده ها (به خصوص قند و شکر) می تواند باعث افزایش وزن و آسیب زدن به سلامتی شود.

چای

2. وجود افزودنی در چای های آماده. طی سال های اخیر نوشیدن چای نیز مانند دیگر چیزها رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و هم اکنون انواع چای های مختلف کیسه ای به شکل های مختلفی تولید می شوند که ممکن است حاوی مواد افزودنی بوده و ایجاد حساسیت کنند و حتی برای سلامتی مضر باشند.

3. مصرف کافئین بیش از حد. به گفته کلینیک مایو، عوارض جانبی منفی کافئین موجود در چای شامل سردرد، فشار خون بالا و سندرم روده تحریک پذیر است.

کافئین

4. زرد شدن دندان ها. بری بل، متخصص تغذیه می گوید: چای به طور کلی یک نوشیدنی بسیار سالم است، اما برای رنگ آمیزی دندان ها بدنام است. اگر روزانه آن را بنوشید، اسید و تانن موجود در چای می تواند رنگ زردی به دندان ها بدهد.

5. استفاده مداوم از سرویس بهداشتی. کافئین یک ادرار آور شناخته شده است و نوشیدن چای دفعات استفاده از سرویس بهداشتی را افزایش می دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد