اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تداوم روند کاهشی قیمت روز خودرو /معاملات در بازار خودرو قفل شد

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از کاهش قیمت ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از تسنیم،روند کاهشی قیمت دلار عاملی شده تا بازار خرید و فروش خودرو به نوعی قفل شده و هیچ معامله‌ای صورت نگیرد. عده‌ای به کاهش قیمت‌ها خوش بین بوده و تمایلی به خرید ندارند و برخی دیگر نیز نگران سرمایه خود بوده و حاضر به فروش خودروهای خود آنهم با قیمت‌های پایین نیستند.

مشاهدات بازار خرید و فروش خودرو حکایت از‌ آن دارد که معاملات به صفر رسیده و همه منتظر ثبات قیمتها در بازار هستند.

قیمت روز خودرو

روند قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته ریزشی شده است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است و در میان سایر خودروهای موجود در بازار نیز دنا معمولی ۱۴۰۰ از ۳۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۲۳ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر به ۴۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبر آنلاین قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد